Oscar søger et nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

VIPpigen

Eiii... Han er lige hvad jeg gerne ville have. Vi har desværre ikke hus endnu, så det må vente, ellers ville han bare passe perfekt ind til os.... Øv også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Nemesis

LHA skriver:

Er blevet sendt videre til min søster og mand. Har har lige måtte aflive en af deres goldenretriver så kan ske det er noget for dem. Krydser fingre. Ville ønske vi havde tiden til ham så var allerede kørt for at hente ham.

åhh ja det er så hårdt at sige farvel til sine dyr! Hvis vi selv havde haft mulighed for det, var jeg bestemt også solgt, men vi har allerede selv 2 hunde.

:-) Sisse

Anmeld

9. juni 2010

twinboys

line melias mor skriver:

åhhh hold dog op en historie. jeg sidder her og får helt tårer i øjnene. hvor ser oscar bare dejlig ud og han lyder som en rigtig drømmehund

håber oscar får det bedste hjem

Åhhh lige mine ord... snøft snøft...

Anmeld

9. juni 2010

twinboys

ladydan1 skriver:

åhh ja det er så hårdt at sige farvel til sine dyr! Hvis vi selv havde haft mulighed for det, var jeg bestemt også solgt, men vi har allerede selv 2 hunde.

Hvad med Pia... Hun elsker dyr og har også 3 hunde...

Anmeld

9. juni 2010

Nemesis

twinboys skriver:

Hvad med Pia... Hun elsker dyr og har også 3 hunde...

hi hi majbrit jeg er ikke sikker på om du forsørger at "sælge2 oscar til Pia eller om du mener vi skal have en 3 hund!

Vi har ikke hverken tid eller mulighed for en 3 hund, men dejlig det er han ellers ham Oscar.

Sisse

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

ladydan1 skriver:

hvordan gør man det?? Altså får det på fb?? Det fylder jo for meget til en status.

:-) Sisse som også er på fb.

Det er et godt spørgsmål... Måske som en note derinde...?

Anmeld

20. juni 2010

Nemesis

en update!

STOR tak til alle som har taget del i at sprede budskabet om Oscar, han har nu fået et nyt godt hjem og han havde faktisk flere gode hjem at vælge imellem,  dels takket være alle jer!super flot ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.