Hvad fortrækker i til jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

hc=k

LHA skriver:

Det er nemlig mange penge man kan spare ved at lave det selv også ved man lige præcist hvad der kommer i munden af ens børn.

Præcis. Jeg stemmer bestemt for hjemmelavet mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

XXSS

LHA skriver:

Hvis I har tid og lyst må i gerne begrunde hvorfor?

Ha en god dag

Vi foretrækker hjemmelavet mad, da vi selv er nogle "madgrise", altså vi elsker at lave mad fra bunden og så ved vi hvad vi putter i munden.. Det samme er gældende for Olivia, hun får alt det vi selv spiser og færdigmad er bare ikke rigtig noget vi gør i - vi vil også gerne lære hende at have nogle gode vaner. Ikke at jeg snakker om økologi eller om at være fanatiske, for det er vi på ingen måde - hun skal bare lære at være sammen med os om nogle ting og en af disse er madlavningen, som hun nyder godt af.

Anmeld

9. juni 2010

saxa

Helt klart hjemmelavet mad.. Det er billigere, ved ikke om det er sundere - men jeg ved hvad det indeholdte og så er det jo ligeså nemt sys jeg.. Det lavede jeg altid til Yasmin, havde dog en færdigblanding med, når vi skulle nogle steder for en sikkerheds skyld.. Men sjældent det blev brugt.. Da der ofte var kartofler/grøntsager hvis man skulle spise ude.. Og vil da også lave hjemmelavet til nummer 2 af samme årsager.. Men nu har jeg også en mand der arbejder på Urtekram, så der får han jo alle diverse mele og gryn med hjem - så det kan vist ikke blive billigere

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Åh åh jeg er vist en af de slemme...

Selvfølgelig FORETRAK jeg hjemmelavet mad.... men.... som oftest købte jeg det færdiglavede eller pulver da Liva var lille.
Jeg nægtede at bruge tid i køkkenet på mad hun kun gad spise to skefulde af.
Så jeg sprang over hvor gærdet var lavest.

Da min datter begyndte at spise det samme mad som os fik hun selvfølgelig hjemmelavet mad.

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Hjemmelavet mad foretrækkes her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.