Hvad fortrækker i til jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjemmelavet grød/mad eller færdiglavet/købt? Hvad foretrækker du at give dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

998 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

LHA

Hvis I har tid og lyst må i gerne begrunde hvorfor?

Ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

trine3112

Nu har jeg ikke født endnu, men vil da klart foretrække hjemmelavet. TIl gengæld kan jeg godt forstå at man køber noget færdiglavet, når der ikke lige er tid til at kokkerere selv.

Anmeld

9. juni 2010

Tulle28

Nu bliver min datter kun ammet, men når den tid kommer, hvor hun skal have mos/grød og senere rigtig mad, så får hun hjemmelavet. Vi spiser sjældent pre-fabrikeret mad, af den simple grund at jeg ikke bryder mig om at jeg ikke ved 100% hvad der er i.

Og man bliver overrasket over, hvor mange ting faktisk er supernemme at lave fra bunden og billigere frem for at købe noget færdiglavet.

Knus Tulle

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Jeg foretrækker uden tvivl hjemmelavet mad til mine børn, men de har altså også har fået færdiglavet mad, når der har været pres på.

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

Her hjemme lavet det er sunder og billigere. 

MEN i startet hvor det kun lige er begynd og spise er det sgu nemmer med det færdiglavet fordi de spiser så lidt så lige i starten var det færdiglavet men så snart han begynde og spise hele portioner så gik jeg over til hjemmelavet. 

Anmeld

9. juni 2010

hc=k

Jeg købte det færdiglavet mad til min søn, men hold da op det er dyrt i længden. Jeg prøvede så at lave det selv og kunne spare en masse penge.

Anmeld

9. juni 2010

LHA

trine3112 skriver:

Nu har jeg ikke født endnu, men vil da klart foretrække hjemmelavet. TIl gengæld kan jeg godt forstå at man køber noget færdiglavet, når der ikke lige er tid til at kokkerere selv.

Min søn får næsten kun hjemmelavet. Hvis det skulle ske vi er i byen og kan spise aftensmaden har folk næsten altid havregrød Ellers har jeg en færdigblandning i tasken, tror dog kun den har været fremme 1 gang siden han begyndte på grød for 4 måneder siden.

Anmeld

9. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg lavede stort set kun hjemmelavet grød/mad til dem og gør det stadigvæk. Det er billigere og sundere. Jeg har selvfølgelig i en snæver vending givet købegrød.

Anmeld

9. juni 2010

LHA

Tulle28 skriver:

Nu bliver min datter kun ammet, men når den tid kommer, hvor hun skal have mos/grød og senere rigtig mad, så får hun hjemmelavet. Vi spiser sjældent pre-fabrikeret mad, af den simple grund at jeg ikke bryder mig om at jeg ikke ved 100% hvad der er i.

Og man bliver overrasket over, hvor mange ting faktisk er supernemme at lave fra bunden og billigere frem for at købe noget færdiglavet.

Knus Tulle

Det er virkelig super nemt at lave det. Det er kun 5 fem man skal bruge på det. Jeg laver det dagen i forvejen så det lige er klar til en tur i micro inden spisning.

Anmeld

9. juni 2010

LHA

hc=k skriver:

Jeg købte det færdiglavet mad til min søn, men hold da op det er dyrt i længden. Jeg prøvede så at lave det selv og kunne spare en masse penge.

Det er nemlig mange penge man kan spare ved at lave det selv også ved man lige præcist hvad der kommer i munden af ens børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.