Lidt svært at overskue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

bronihansen

Har bare brug for at komme af med det hele så her har i historien.

sidste måndene tog kommune næsten 4000 kr af min løn ( går på sygedagpenge) det vil sige vi ikke har råd til det vi bor i samt lægen har skrevet og sagt vi ikke kan blive boenes da vores datter bliver syg pga frugt i huset, jeg snakket med kommunen om de kunne hjælpe med en anden bolig, men nej det ville de ikke, de ville ingen gang hjælpe med indskud til et andet sted, jeg skulle snakke med banken, de ville heller ikke hjælpe mig pga af krisen.så det hele vil sige vi står uden hjem og dem der er skyld i det ville heller ikke hjælpe

det hele er pga den nye regingers halløj

Så noget pis og mange grimme ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

2721

bronihansen skriver:

sidste måndene tog kommune næsten 4000 kr af min løn ( går på sygedagpenge) det vil sige vi ikke har råd til det vi bor i samt lægen har skrevet og sagt vi ikke kan blive boenes da vores datter bliver syg pga frugt i huset, jeg snakket med kommunen om de kunne hjælpe med en anden bolig, men nej det ville de ikke, de ville ingen gang hjælpe med indskud til et andet sted, jeg skulle snakke med banken, de ville heller ikke hjælpe mig pga af krisen.så det hele vil sige vi står uden hjem og dem der er skyld i det ville heller ikke hjælpe

Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end det gør mig forfærdeligt ondt, kommunen er noget møg ret ofte

håber du finder en løsning

Stort

Anmeld

9. juni 2010

9510

bronihansen skriver:

Det er da noget helt skidt.. du får lige et kæmpe , Håber da at i finder en løsning på det hele

Anmeld

9. juni 2010

line melias mor

hvor er det bare frygteligt. ved slet ikke hvad jeg skal sige. er så ked af det på jeres vegne

mener da ikke de må lade dig stå uden tag over hovedet når du har et barn. hvorfor vil kommunen ikke hjælpe dig med indskud??

Anmeld

9. juni 2010

bronihansen

line melias mor skriver:

hvor er det bare frygteligt. ved slet ikke hvad jeg skal sige. er så ked af det på jeres vegne

mener da ikke de må lade dig stå uden tag over hovedet når du har et barn. hvorfor vil kommunen ikke hjælpe dig med indskud??

Det kan jeg ikke give dig et svar på fik mange grunde, hvorfor vi kan ...

Anmeld

9. juni 2010

ekzunz

line melias mor skriver:

Joo det tror jeg faktisk godt de må. De må ikke lade et barn stå uden bolig, men de har ikke pligt til at finde bolig til forældrene. Det håber jeg så afhænger af barnets alder...

Anmeld

9. juni 2010

Ni-ko-li-ne

bronihansen skriver:

jeg er selv på sygedagpenge, og jeg er nødt til at spørge hvordan de kan tage 4000kr? (bliver da helt nervøs!)

mit bedste foreslag, er at i skriver jer op til alle lejligheder i jeres område! og ringer til boligselskabet hver uge!

Anmeld

9. juni 2010

bronihansen

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er selv på sygedagpenge, og jeg er nødt til at spørge hvordan de kan tage 4000kr? (bliver da helt nervøs!)

mit bedste foreslag, er at i skriver jer op til alle lejligheder i jeres område! og ringer til boligselskabet hver uge!

det er bare med at få tjekket om man mister penge har en ven som måtte sætte huset til tvang,   vi har skrvet os op til alle boligforeninger i områet og spare der hvor der kan spares, mine dejlige forælder har tilbudt os 2 værelser hjemme hos dem så vi kan spare op til indskud så lidt lys er der for enden nu

Anmeld

9. juni 2010

Ni-ko-li-ne

bronihansen skriver:

det er bare med at få tjekket om man mister penge har en ven som måtte sætte huset til tvang,   vi har skrvet os op til alle boligforeninger i områet og spare der hvor der kan spares, mine dejlige forælder har tilbudt os 2 værelser hjemme hos dem så vi kan spare op til indskud så lidt lys er der for enden nu

Jo men hvordan? De piller jo ikk ved sygedagpengene på den måde... så hvordan har de taget 4000kr?

Godt at dine forældre kan hjælpe! I kan ikk blive boende der med fugt osv ...

Anmeld

10. juni 2010

bronihansen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jo men hvordan? De piller jo ikk ved sygedagpengene på den måde... så hvordan har de taget 4000kr?

Godt at dine forældre kan hjælpe! I kan ikk blive boende der med fugt osv ...

det er noget med betalingen , jeg var revelidant før og fik løn d 1 nu er der en andes slaks betaling som sygedag penge ( skulle stadig have det samme i løn) men da lønnenbliver udbetalt på en anden måde mistet jeg 4000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.