spontant rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Barbamama

SKIDE sejt!!!! Jeg tog en kold tyrker for 9år siden og 48timer er DÆLME LAAAAANG tid!!!! SÅ tænk Camilla når du har klaret to dage kan du også klare tre og fire og fem..... Og det bedste  er sgu at klare det uden erstatning, for så skal man afvænnes fra det også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Milka

michella80 skriver:

SKIDE sejt!!!! Jeg tog en kold tyrker for 9år siden og 48timer er DÆLME LAAAAANG tid!!!! SÅ tænk Camilla når du har klaret to dage kan du også klare tre og fire og fem..... Og det bedste  er sgu at klare det uden erstatning, for så skal man afvænnes fra det også.

nu 72 timer

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Sådan Camilla

Hvor er du bare god.

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ja, jeg skulle jo begynde på champix (rygestopmiddel) på fredag med henblik på rygestop ca. 10 dage senere.

så vågner jeg i går morges og tænker: "jeg har allerede røget min sidste cigaret". smed mine smøger ud, og nu er det snart 48 timer siden jeg sidst har røget. lyder ikke af meget, men det er 48 kritiske timer!!

hvad sker der inde i hjernen på mig? jeg må have været MEGET klar på at holde op! jeg har det godt, lidt rastløs og lidt hovedpine men tænker ikke voldsomt meget på at ville ryge, så ingen panik her

klapper lige af mig selv

SÅDAN! masser af skulderklap fra mig!

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Milka skriver:

nu 72 timer

wohoooo heppe heppe heppe!

Anmeld

10. juni 2010

Bondepigen

Milka skriver:

ja, jeg skulle jo begynde på champix (rygestopmiddel) på fredag med henblik på rygestop ca. 10 dage senere.

så vågner jeg i går morges og tænker: "jeg har allerede røget min sidste cigaret". smed mine smøger ud, og nu er det snart 48 timer siden jeg sidst har røget. lyder ikke af meget, men det er 48 kritiske timer!!

hvad sker der inde i hjernen på mig? jeg må have været MEGET klar på at holde op! jeg har det godt, lidt rastløs og lidt hovedpine men tænker ikke voldsomt meget på at ville ryge, så ingen panik her

klapper lige af mig selv

You go girl!!!

Anmeld

10. juni 2010

Milka

tark ladies! det holder endnu, dag 4 uden cigaretter er snart forbi jeg har det godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.