spontant rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

ooo

Milka skriver:

weeeeeeeeeee tak jeg er GLAD!!

Og bare tænk, hvis du ikke ryger, mindsker du risikoen for at bøtterne kommer til at ryge som voksne. Dét er da noget at blive røgfri for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Skouboe

Hvor ER du sej

Anmeld

8. juni 2010

Milka

Metchen skriver:

Og bare tænk, hvis du ikke ryger, mindsker du risikoen for at bøtterne kommer til at ryge som voksne. Dét er da noget at blive røgfri for.

lige præcis dét er drivkraften: jeg kan simpelthen ikke være det bekendt over for pigerne (at ryge)

Anmeld

8. juni 2010

Milka

Skouboe skriver:

Hvor ER du sej

hehe tak nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg stiller op med den startpakke champix jeg har liggende – kunne godt bruge de 800 kr!!

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

Milka skriver:

hehe tak nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg stiller op med den startpakke champix jeg har liggende – kunne godt bruge de 800 kr!!

Ja, de er ikke billige - medmindre man gør det op i prisen i cigaretter, så er det faktisk ikke så slemt.

Nu er de på recept så de er ikke så nemme at sælge - hvis du ikke har åbnet dem, kunne du så ikke prøve at snakke med apoteket? De kan jo sælge dem igen.

Anmeld

8. juni 2010

Milka

Skouboe skriver:

Ja, de er ikke billige - medmindre man gør det op i prisen i cigaretter, så er det faktisk ikke så slemt.

Nu er de på recept så de er ikke så nemme at sælge - hvis du ikke har åbnet dem, kunne du så ikke prøve at snakke med apoteket? De kan jo sælge dem igen.

jeg har netop åbnet dem fordi jeg ville læse indlægssedlen – men jeg vil lige høre apoteket ad alligevel i morgen..

Anmeld

8. juni 2010

JustAnotherName

ja, jeg skulle jo begynde på champix (rygestopmiddel) på fredag med henblik på rygestop ca. 10 dage senere.

så vågner jeg i går morges og tænker: "jeg har allerede røget min sidste cigaret". smed mine smøger ud, og nu er det snart 48 timer siden jeg sidst har røget. lyder ikke af meget, men det er 48 kritiske timer!!

hvad sker der inde i hjernen på mig? jeg må have været MEGET klar på at holde op! jeg har det godt, lidt rastløs og lidt hovedpine men tænker ikke voldsomt meget på at ville ryge, så ingen panik her

klapper lige af mig selv

Sådan! Hvor er det sejt gået. Jeg håber du holder det, og kan modstå fristelsen hvis/når den evt. opstår. Det er bare om at holde sig igang og have tankerne på andre ting. Og jo længere tid du undværrer smøgerne, des nemmere vil det være.

Jeg hepper på dig!
Og jeg synes du er pisse sej - både som rygestopper, mor og som person.

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

SEJE MOR!!!

Anmeld

9. juni 2010

Vinker

Er STOLT af dig Camilla - Du er for SEJ!

Anmeld

9. juni 2010

Milka

Vinker skriver:

Er STOLT af dig Camilla - Du er for SEJ!

hvor er det dejligt at der er nogen det er stolt af en! tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.