Jeg synes I skal lade lillebror flytte med jer, og vælge det sted hvor der er plads til ham. For som du selv skriver, så er det noget I føler I kan magte. Og det er en virkelig flot gestus af jer at ville hjælpe ham videre i livet. Det er bestemt ikke alle der ville kunne magte det, så jeg synes det er dejligt at I tænker sådan. Specielt når I har en datter som kræver lidt ekstra oveni.
Mht. hvordan det vil gå for Daniella, så er jeg slet ikke i tvivl om at hun hurtigt vil vænne sig til det, og sikkert endda nyde at der er en legeonkel der hele tiden. Og som en anden skriver, så kan han måske også afløse jer i ny og næ, så I kan gøre ting alene sammen. Og det lyder også til I har overvejet det godt og grundigt, siden du kan sige I føler I kan magte det og gerne vil gøre det, og dermed har I igennem jer selv også tænkt på Daniella. Jeg tror på, at så længe mor og far er glade, så skal Daniella også nok være glad.
Så find ud af nogle regler som vil gøre at jeres hverdag kan fungere med en ekstra i huset, og gør så en god gerning. Jeg tror også han vil være jer evigt taknemmelig over at give ham en ny chance. Og samtidig kan din mand og ham måske få det tættere forhold, som det lyder til din mand godt kunne tænke jer. Og for jeres datter er det bare skønt at komme tættere på et familiemedlem på den måde.
Så jeg siger klart; go for it! 
Anmeld