Min mand og jeg har 2 steder vi gerne vil flytte hen, det ene sted venter vi på at høre om det er afsat til anden side og det andet skal vi ringe på igen på fredag (men der står vi først i køén)...
Det først omtalt sted er et rækkehus i et villa kvarter have, opcaskemaskine, vaskemaskine, og tørretumpler, og 1 soveværelse, 1 værelse, køkken, stue og toilet/bad - Hvis vi vælger dette er det uden Frank´s lillebror
Det 2 omtalte sted er en lejlighed ca. i centrum af randers, med fælles gårdanlæg, opvaskemaskine, tørretumpler og vaskemaskine, boligen indholder 2 værelser 1 soveværelse, køkken, spisestue og stue - det er så her der er tale om at Frank´s lillebror skal flytte med...
Grunden til at der er tale om at lillebror skal flytte med er at han trænger til at få en ny chance og starte på en frisk, han trænger til at nogen tror på ham og kan hjælpe ham med at gennemføre en uddannelse og vi føler at vi kan magte dette, og derudover føler Frank at det for ham er det rigtige at gøre (tror lidt han har brug for det da de aldrig rigtigt har set hinanden, snakket sammen, været tæt osv. men tros det ser lillebror op til sin storebror mere end nogen anden) Der er ingen andre i den familie der magter lillebror og magter at hjælpe ham vider i livet.
Men er bare i tvivl, ikke på min eller Frank´s vegne men mere på Daniella´s vegne, hun er jo et meget sart, følsom barn der har nogen større behov og er lidt mere plaget af hverdagen end andre børn, men hver gang jeg har snakkede med nogen har de sagt noget a la i skal ikke tænke så meget på Daniella det hele vil være en omvæltning for hende hun skal nok klare sig i skal mere tænke på jer selv, men vi vil jo ikke overveje dette hvis det ikke var fordi vi ikke følte vi kunne magte det, det skal lige siges at lillebror er som snydt ud af næsen af storbror og han er meget stille og Daniella er meget glad for ham... Alle siger også at vi kan jo vende det til noget positivt at han jo evt. kan aflaste os lidt osv, og det er også rigtig nok men vil Daniella føle sig så tryg at hun kan få lov til at reger og rase ud når hun kommer hjem som hun jo nu engang har brug for??
Lillebror skal betale en husleje på 3000kr dette skal dække mad, vand, vame, el, antenne, forsikring, og det skal også sække noget af det vi mister på at have ham boende som f.eks Daniella´s delvis friplads i DP
Derudover er der lavet en masse husregler som han skal følge af hensyn til Daniella men også af hensyn til det at han skal starte på en frisk og hvis vi skal hjælpe ham skal han sku starte på en frisk!!
Hvad tænker i når i læser dette??
Jeg har valgt ikke at være ano fordi jeg regner med i så letter kan danne jer et intryk men håber alliegvel at hvis der er nogen derude der læser med som kender de omtalte at det så bliver behandlet med omtanke da dette er en meget stor og følsesmæssig ting for de omtalte!
Mvh TrioeN