Jeg bliver helt harm over at læse det du beskriver!!! Jeg er ved at læse ledelse og sådan som han opfører sig, bør det nærmere være ham der burde revurdere om han i det hele taget egner sig til at være leder!!!
Jeg er helt enig med de andre - man skal ikke udnytte at man er gravid og dermed tage nogle ekstra fridage på den konto - men som du selv skriver, så kunne du aldrig finde på at gøre sådan. Hvis han virkelig er din leder, så burde han kende dig godt nok til at vide dette - ellers har han ikke styr på sine ansatte!!
jeg ville også kontakte fagforeningen og høre dem ad, hvilke rettigheder du har. Du skal i hvert fald ikke lade dig spise af med den melding. Undersøg hvad du har af rettigheder og gå så tilbage til ham og sæt ham på plads! Sig sådan her til ham: "Jeg blev faktisk meget overrasket over den måde du sagde tingene til mig på den anden dag. Du virkede til at betvivle mine intentioner om at melde mig syg! Hvis du er professionel leder, så burde du kende mig godt nok til at jeg ikke kunne finde på at udnytte situationen!" Når du har sagt dette kan du godt forvente at han er totalt mundlam og siger undskyld! (har selv prøvet noget i samme stil - og det virkede squ!!)
Hvis du ikke går til ham og sætter ham på plads, så tror han at han er i sin gode ret til at behandle dig sådan igen (dette er blot et bevis på at han ikke har en skid forstand på ledelse!)
Nå - det blev vist ret langt det her - men jeg håber virkelig du kan bruge mine råd til noget!!
fra Bolette
Anmeld