Herhjemme blev kæresten og jeg enige om at graviditet var en "sygdom" du er sååå træt, har kvalme, kaster op, smerter i maven, og sover som vinden blæser. Kan ikke se noget forkert i du er syg, ellers må han jo "passe" dig mens du arbejder, så kan vi se hvor mange gange han gider rende med en bræk-spand, eller ringe efter rengørring fordi du ikke nåede du på toilet. Han må også betale for kiroprakter for du falder i søvn ved bordet, og så selvfølgelig for den tidlige sygemelding som du før eller siden får fordi din krop istedet reagere med stress!!!! Så syntes han skal pakke sit lort sammen og huske at du BLIVER syg af at være gravid, specielt i starten, og sidst.
Her er energi og alt andet kommet tilbage efter de små 12 uger. Men man høre da om dem som har 9 måneder i helved. Min tante havde de 9 måneder i helved, og da hun var 3-4 måneder henne blev hun sygmeldt resten af graviditeten... Hun har også sagt efter min lille kusine kom til verden hun skal IKKE have flere børn.
Så pas på dig selv, og fuck hvad chefen siger, han må da vidst ikke fyre dig fordi du er gravid så der var en anden der skrev kontakt din fagforening, de kan garanteret hjælpe med en masse.
God graviditet.
Anmeld