Celle forandring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Tina2

Jeg har haft det..... Fik konstateret lette celleforandringer x flere da jeg boede i Thisted..... Gik til kontrol hver 3. måned....

Da jeg flyttede til Aalborg fik jeg igen konstateret lette celleforandringer og de sendte mig så videre, så jeg kunne få lavet keglesnit.....

De der prøver de tager er ikke slemme. Når de napper et stykke af er det ubehageligt men gør ikke sådan ondt......

Det de tog ud her var faktisk svære celleforandringer, hvilket de ALDRIG har sagt til prøverne.... Så er glad for jeg fik det gjort og får det gjort hvert 3. år nu... I 5 år efter keglesnittet var det hvert år.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

IAH

Hej

Jeg fik også konstateret celleforandringer og fik keglesnit under lokalbedøvelse i 2005.

Det var ikke så meget undersøgelserne og operatiomem, der var trælse, men mere det at det var forstadier til et kræftform, som er ret farlig... På det tidspunkt var overlevelseschancen vist mindre end i dag, hvis celleforandringen nåede at blive til egentlige cancerceller...

Jeg gik lidt i panik og fik lov til at blive opereret hurtigt på hospitalet.  Da jeg gik ud fra den gynækologiske afdeling var jeg enormt lettet. Siden da har jeg ikke pjækket fra de undersøgelser..

Knus

Anmeld

9. juni 2010

3xM

Har også fået lavet kegle snit under en hel bedøvelse...så fik love at sove mig fra det hele

Anmeld

9. juni 2010

MorTilGustav

Hos min egen læge fik jeg konstateret lette celleforandringer et par gange over et par år så hun sendte mig for en sikkerheds skyld på Skejby hvor de tog nogle større prøver der skulle undersøges grundigere.. De kiggede og "nappede" 3 større prøver fra livmoderen. De tager fat og beder en om at hoste  Det er ikke super behageligt men det gør ikke direkte ondt.. Det bløder en smule noget tid efter. Fik svar nogle uger efter om, at det heldigvis ikke så alarmerede ud, men de vil gerne tjekke igen i efteråret..
Held og lykke!

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

1000 tak for alle Jeres svar - dejligt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.