Kriller i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

ooo

iln skriver:

Så du har også krillet i maven Jeg er så mega spændt og glæder mig helt vildt til på lørdag. Er I klar til den store dag. Jeg mangler stadig nogle små hængepartier.

Vi mangler lige at lave musiklisten færdig, lave bolsjepakker til folk og lave småkager. Og så øve os på den der brudevals

Hvad med jer, er I ved at være klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

iln

Metchen skriver:

Vi mangler lige at lave musiklisten færdig, lave bolsjepakker til folk og lave småkager. Og så øve os på den der brudevals

Hvad med jer, er I ved at være klar?

Åh ja... den brudevals. Den er vi heller ikke kommet igang med. Ender sikkert med vi tager den torsdag aften og klokker i det lørdag Jeg mangler lige at sætte de sidste programmer sammen, købe engangkameraer til bordene, købe strømpebukser og få syet strømpebåndet færdigt.

Tror nok jeg når det hele. Går lidt i min egen verden. Min kjole hænger hjemme ved min far (taget ud af posen, da den ellers vil krølle) og hver gang jeg er deroppe kan jeg tage mig selv i at sidde på sengen i laaaaan tid og suke dybt Skal have ansigtbehandling og lagt prøve make up imorgen. Bliver dejligt med lidt selvforkælelse.

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Metchen skriver:

Aj, men nu starter sommerfuglene lige igen, nu hvor jeg læser jeres søde beskeder. Det er så vildt at tænke på at jeg snart er en gammel gift kone.

Har jeg forresten nævnt at der kommer til at være bar, med to bartendere der skal mikse mig de lækreste drinks hele natten?? Og at vi skal høre 80´er musik hele natten? Og at der bliver lææækker mad hele dagen? Arjmen det bliver så GODT. Er lidt ligeglad med at det skulle tisse ned hele dagen, jeg har mine venner og familie (og asti) og det er nok. Nå ja, og så har jeg jo også Niller.

Jeg har tænkt mig at tage mit eget kamera med, og være hende den irriterende der tager billeder af folk med mad i munden osv. Glæder mig så meget til at dele det med jer herinde.

Nej, det lyder bare så hyggeligt.

Hvad tid skal vi komme

Anmeld

9. juni 2010

ooo

Karo skriver:

Nej, det lyder bare så hyggeligt.

Hvad tid skal vi komme

I kigger da bare forbi når det passer jer.

Og tag lige børnene med, så jeg kan få mit babyfix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.