Kriller i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

ooo

Ikke for noget - men har viiiilllldddttt meget kriller i maven. Skal faktisk giftes om ikke mindre end 4 (FIRE) dage!!! Og jeg glæder mig så meget, skal drikke drinks, snakke om verdenssituationen med mine meget kloge veninder, danse til den lyse morgen og kigge forelsket på Niller hele dagen.

Ja sgu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

oo

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! er det så snart?! det var lige røget henover hovedet på mig  og så er det endda hernede sydpå det skal foregå!

jeg håber I får en fantastisk dag...eller det er jeg sikker på, for I slår mig som nogle mennesker der udmærket er klar over at en regnbyge eller for lidt kød eller noget helt 3. ikke er det der afgør om I får et lykkeligt ægteskab, men udelukkende jeres kærlighed og venskab - og så skal det hele nok gå

og jeg glæder mig selvfølgelig helt afsindigt til billeder

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Guuud 4 dage!!!!! Ja det avr altså også lige fløjet hen over hovedet på mig at det var SÅ snart!

Ihh hvor bliver det godt

Anmeld

8. juni 2010

Karo

Så ville jeg også have kriller i maven

Jeg håber at i får en helt fantastisk dag, og en helt uforglemmelig fest. Jeg er sikker på det bliver helt fantastisk

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Ih, Metchen. Er det allerede??!! Du må have STORE sommerfugle i maven!? Jeg kan godt forstå du glæder dig!

Jeg håber I får en helt igennem fantastisk dag, lige som I drømmer om den skal være!

Anmeld

8. juni 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

Ikke for noget - men har viiiilllldddttt meget kriller i maven. Skal faktisk giftes om ikke mindre end 4 (FIRE) dage!!! Og jeg glæder mig så meget, skal drikke drinks, snakke om verdenssituationen med mine meget kloge veninder, danse til den lyse morgen og kigge forelsket på Niller hele dagen.

Ja sgu!

Ajj, så ville jeg føle det som en spræl-levende kænguru-unge i min mave, hvis det var mig.

Uhhhh.... FRU Metchen    Det er bare store sager.
Jeg håber at I får en FANTASTISK dag. Stort tillykke ...lige om 4 dage.

Kram herfra 

Anmeld

8. juni 2010

iln

Så du har også krillet i maven Jeg er så mega spændt og glæder mig helt vildt til på lørdag. Er I klar til den store dag. Jeg mangler stadig nogle små hængepartier.

Anmeld

8. juni 2010

msax

Uha - det er jo lige omlidt... Kan MEGET godt forstå der er kriller i maven. Jeg håber I får en helt fantastisk dag med masser af drinks, musik, dans og rigtig mange gode minder.

Jeg glæder mig vildt til at se billeder - elsker at se bryllupsbilleder

Anmeld

8. juni 2010

Ida.

Dét kan jeg dælme godt forstå! Er der styr på det hele? Glææææder mig også til at se billeder af både dig og Ida tænk at hele to NS-piger skal giftes den samme dag...

Og så krydser jeg lige fingre for godt vejr

Anmeld

8. juni 2010

ooo

Aj, men nu starter sommerfuglene lige igen, nu hvor jeg læser jeres søde beskeder. Det er så vildt at tænke på at jeg snart er en gammel gift kone.

Har jeg forresten nævnt at der kommer til at være bar, med to bartendere der skal mikse mig de lækreste drinks hele natten?? Og at vi skal høre 80´er musik hele natten? Og at der bliver lææækker mad hele dagen? Arjmen det bliver så GODT. Er lidt ligeglad med at det skulle tisse ned hele dagen, jeg har mine venner og familie (og asti) og det er nok. Nå ja, og så har jeg jo også Niller.

Jeg har tænkt mig at tage mit eget kamera med, og være hende den irriterende der tager billeder af folk med mad i munden osv. Glæder mig så meget til at dele det med jer herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.