mine babser klør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

CiSo

Valle81 skriver:

Jeps, men gjorde så sindsygt meget, og helt ekstremt bagefter:0)

Jeg brugte faktisk nogle gange en skruresvamp ( sådan en i farver med grøn på den ene side) til at kradse med, for jeg var ved at blive sindsyg:0)

Jeg synes det var ubehageligt at klø med min ehænder- det gjorde ondt på sådan en underlig måde.

Nogle gange fik jeg Kenny til at gå klø amok - puha - blev nærmest som en hund der stod og stampede med det ene ben:0)

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK manner hvor kunne det klø:0)

hihi, den med skuersvampen kunne det være jeg skulle prøve!  

Jeg er bare rigtig bange for at lave hul på dem, det vil jeg helst ikke. Men dejligt jeg ikke er den eneste det klør ved! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Tanja84

Puha kan kun nikke genkende til denne irriterende kløen.

Er i uge 31+ 1 og både bryster og resten af kroppen klør konstant og har gjort det i lang tid.

Hjælper dog lidt hvis jeg smører kroppen ind i creme.

Min mand kan ikke lade være med at grine af mig når vi kommer hjem fra arbjede. For det første jeg gør så snart jeg er kommet ind af døren (efter jeg har været ud eog tisse) er at smide alt tøjet, også ellers bare kaste mig ud i den store kløtur, da man jo ikke kan gå rundt på arbjede og klø sig på både bryster, røv/lår og mave hele dagen

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

Tanja84 skriver:

Puha kan kun nikke genkende til denne irriterende kløen.

Er i uge 31+ 1 og både bryster og resten af kroppen klør konstant og har gjort det i lang tid.

Hjælper dog lidt hvis jeg smører kroppen ind i creme.

Min mand kan ikke lade være med at grine af mig når vi kommer hjem fra arbjede. For det første jeg gør så snart jeg er kommet ind af døren (efter jeg har været ud eog tisse) er at smide alt tøjet, også ellers bare kaste mig ud i den store kløtur, da man jo ikke kan gå rundt på arbjede og klø sig på både bryster, røv/lår og mave hele dagen

hihi, hvor sjovt!! Jamen om nogle uger begynder jeg sikkert også med det!! Men jeg må prøve at smøre med creme!

Anmeld

8. juni 2010

cdinesen

Jeg er i uge 8+6 og mine bryster har gjort sindsygt ondt og kløet siden uge 5

Anmeld

8. juni 2010

NoName

sophieamalia skriver:

mine babser er SÅ ømme, og så klør de helt vildt på brystvorten hele tiden, og der kan man jo næsten ikke komme til at klø uden det gør for sygt nas!  

Andre hvis babser kløede for vildt i graviditeten, jeg går ind i uge 21 imorgen.  

Uhhh hvor jeg kender det...

Mine gør ondt og klør også noget så frygteligt indimellem... Men jeg har fundet en løsning der virker for mig...

Det viste sig at min BH var alt alt for lille, så jeg fik hjælp af en ekspedient til at finde en der var større (2 skål str.) og som der var plads til at vokse i... Jeg købte også amme indæg selvom jeg ikke er utæt endnu, guuud hvor det hjalp, mine brystvorder bliver nemlig lidt irreterede af stoffet på mine "normale" BH'er.. nu klør de sjældent Skøøøøønt.

Håber du kan bruge det...

NoName 32+6

Anmeld

8. juni 2010

CamillaT89

lillespurv19 skriver:

uhh ikke for at skræmme eller være træls men gjorder mine os, lige indtil strækmærkerne brød frem så holdte det op og jeg var i uge 16 på det tidspunkt, men for det ikke er strækmærker!

Det havde jeg da slet ikke tænkt over, og nu du nævner det, var det også kun indtil mine strækmærker på brysterne sprang frem. Det kløede også helt vildt

Anmeld

8. juni 2010

lollandpigen

Mine er først her for 3 dage siden begyndt at klø helidgivis og jeg er i 32+6 idag,,,, Det er så irreterende... Jeg smører baby lotion på det syne sjeg hjælper......

Min læge fortalte os igår at stimulation også hjælper, så hvis kæresten lige ville nusse lidt så sagde hun det ville være rigtigt godt, det er simpelhen ens bryster der er begyndt at vænne sig til berørelse når dne lille kommer, jeg synes dog det lød underligt, ved ikke helt om den holder....

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

noname skriver:

Uhhh hvor jeg kender det...

Mine gør ondt og klør også noget så frygteligt indimellem... Men jeg har fundet en løsning der virker for mig...

Det viste sig at min BH var alt alt for lille, så jeg fik hjælp af en ekspedient til at finde en der var større (2 skål str.) og som der var plads til at vokse i... Jeg købte også amme indæg selvom jeg ikke er utæt endnu, guuud hvor det hjalp, mine brystvorder bliver nemlig lidt irreterede af stoffet på mine "normale" BH'er.. nu klør de sjældent Skøøøøønt.

Håber du kan bruge det...

NoName 32+6

jamen det kunne da være jeg skulle prøve det, tak for rådet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.