mine babser klør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

CiSo

mine babser er SÅ ømme, og så klør de helt vildt på brystvorten hele tiden, og der kan man jo næsten ikke komme til at klø uden det gør for sygt nas!  

Andre hvis babser kløede for vildt i graviditeten, jeg går ind i uge 21 imorgen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Koen.

sophieamalia skriver:

mine babser er SÅ ømme, og så klør de helt vildt på brystvorten hele tiden, og der kan man jo næsten ikke komme til at klø uden det gør for sygt nas!  

Andre hvis babser kløede for vildt i graviditeten, jeg går ind i uge 21 imorgen.  

uhh ikke for at skræmme eller være træls men gjorder mine os, lige indtil strækmærkerne brød frem så holdte det op og jeg var i uge 16 på det tidspunkt, men for det ikke er strækmærker!

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

lillespurv19 skriver:

uhh ikke for at skræmme eller være træls men gjorder mine os, lige indtil strækmærkerne brød frem så holdte det op og jeg var i uge 16 på det tidspunkt, men for det ikke er strækmærker!

uhh det håber jeg virkelig ikke !  men hvis det er sådan er der jo ikke noget at gøre ved det!  

Anmeld

8. juni 2010

Koen.

sophieamalia skriver:

uhh det håber jeg virkelig ikke !  men hvis det er sådan er der jo ikke noget at gøre ved det!  

Nej er der desværre ikke, min kløen hjalp lidt ved at smøre med lidt creme Men det er bare endnu en af glæderne ved at være gravid Men præmien i den sidste ende er jo det hele værd

Anmeld

8. juni 2010

Valle81

sophieamalia skriver:

Jeps, men gjorde så sindsygt meget, og helt ekstremt bagefter:0)

Jeg brugte faktisk nogle gange en skruresvamp ( sådan en i farver med grøn på den ene side) til at kradse med, for jeg var ved at blive sindsyg:0)

Jeg synes det var ubehageligt at klø med min ehænder- det gjorde ondt på sådan en underlig måde.

Nogle gange fik jeg Kenny til at gå klø amok - puha - blev nærmest som en hund der stod og stampede med det ene ben:0)

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK manner hvor kunne det klø:0)

Anmeld

8. juni 2010

morethanperfect

Det gør mine også ! Det er forfærdeligt !! .. 

Det har været slemmere så tror det er ved at forsvinde

det snart forsvinder !

Anmeld

8. juni 2010

Mikkel's mor <3

ja mine begyndte at klø helt vildt i weekenden..
og jeg er kun 13+1. så der er laaaaang vej endnu

Anmeld

8. juni 2010

FrkLarsen

Omkring uge 15-16 stykker begyndte mine også at klø for fuld skrue!

Nu klør hele min krop dog, og guuud hvor er det irriterende!

31+3

Anmeld

8. juni 2010

VIPpigen

Mine klør også nogen gange, dog ikke vildt meget, men nogen gange tager det lige fat, og så har jeg på venstre side af maven hvor det også klør helt vildt nogen gange også.

Anmeld

8. juni 2010

mullesmith2

Mine klør også som ind i h.... klør faktisk helt hul på dem, men det er ikke kun vorten der klør her det er hele brystet. Klør i det hele taget bare over det hele på kroppen faktisk  til at blive sindsyg af.

Hilsen mulle 14+1 med twins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.