At prøve igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Diana...

Jeg havde det præcis på samme måde som dig og tankerne kørte rundt på mig og var ikke rigtig glad vi nået så at gå i gang men kun 1 enkelt gang så sagde jeg til manden at jeg nok ikke var klar alligevel og synes vi skulle vente til december for så passet det med skole slut. 

MEN MEN MEN sådan synes de øverste så ikke lige det skulle være 2 måneder efter blev jeg gravid på kondom, selvfølgelig er jeg glad for vi skal havde en mere, men jeg var ikke forberedt og har det faktisk lidt svært med det Men jeg ved jo når jeg ligger med det lille vidunder så er jeg også overlykkelig. MEN jeg skal lige vende mig til tanken og det svært når man er syg  hele tiden 

Men selvfølgelig kan i klare det! Men vær sikker på du/i er klar. Måske læg tankerne på hylden i de 3 måneder og så tage det op igen der? 

Knus og held og lykke med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

twinboys

Smiler jeg havde ikke noget valg...  men en dejlig

Her kom to lige på samme tid

Og jeg er da super glad for det, de har rigtig hinanden, når de er tæt aldersmæssigt...

Men jo jo dobbelt så dyrt, da det hele er på en gang... Men dobbelt så meget glæde...

Hilsen moar til 2...

Anmeld

8. juni 2010

Ann.

Jeg er sikker på at vi er klar

Jeg spørger kun for at få lidt erfaring. Ikke for at få at vide at folk ikke ville gøre det - for det er jo vores ønske

Skulle bare vide hvordan det er at have to børn, for det får vi jo før eller siden

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

TrineLærke skriver:

Jeg er sikker på at vi er klar

Jeg spørger kun for at få lidt erfaring. Ikke for at få at vide at folk ikke ville gøre det - for det er jo vores ønske

Skulle bare vide hvordan det er at have to børn, for det får vi jo før eller siden

Det er jo også deres erfaringer de fortæller om  De har prøvet det og ville vente hvis de kunne gøre det om  Det måske kun det positive erfaring du søger? 

Knus

Anmeld

8. juni 2010

Ann.

Dyrt bliver det ikke for os - mht. vuggestue eller dp, for vores datter er handicappede og skal på et tidspunkt i en institution som vi ikke skal betale.

Hun er som en almindelig baby nu - men hun har epilepsi og er hjerneskadet. Og vi får alt den hjælp vi kan få.

Lige nu er hun på Ketogen diæt som har taget mange af hende anfald og hun er i bedring.

Derfor har vi også valgt at sige at hvis hun er klar til det - så kan vi få nr. 2 når hun er et års tid.

Anmeld

8. juni 2010

Ann.

Diana... skriver:

Det er jo også deres erfaringer de fortæller om  De har prøvet det og ville vente hvis de kunne gøre det om  Det måske kun det positive erfaring du søger? 

Knus

Bestemt ikke

Men spurgte som sagt ikke om de synes jeg skal vente

Men om hvordan det var at have to børn

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Yrsa skriver:

Har det på samme måde...jeg ville vente til den første var i hvert fald 2 år med at prøve.

Der er 5år og 3 år mellem mine tre og de har meget glæde af hinanden allesammen.

Hvis det er pga de skal have glæde af hinanden at man får dem tæt, så er min erfaring at det meget mere er personlighed og temperament der er afgørende end årene imellem.

Jeg ville simpekthen ikke orke eller gide eller føle det var optimalt at få børn meget tæt på hinanden..

Nej hvor er jeg glad for at læse det! At der er andre der mener som jeg!
Synes flere i familien har haft travlt med at vi snart skal få en mere så de kan få glæde af hinanden (Liva bliver 3 til august) men for mig gælder det om at have overskudet til 2 børn! Og det har jeg absolut ikke endnu... måske når hun er 5-6-7 år!

Men jeg er helt enig med dig i at det ligeså meget er personligheden der gør om de får glæde af hinanden!

Anmeld

8. juni 2010

Svei

TbCp skriver:

Nej hvor er jeg glad for at læse det! At der er andre der mener som jeg!
Synes flere i familien har haft travlt med at vi snart skal få en mere så de kan få glæde af hinanden (Liva bliver 3 til august) men for mig gælder det om at have overskudet til 2 børn! Og det har jeg absolut ikke endnu... måske når hun er 5-6-7 år!

Men jeg er helt enig med dig i at det ligeså meget er personligheden der gør om de får glæde af hinanden!

Jeg har det helt sikkert sådan...kan slet ikke forstå man har så travlt....og så skader det nemlig ikke at forældrene har ro og overskud til et barn til...hvad er der skønt ved at have børn med kort tid imellem hvis den store bare suses ud i vuggestue dagen lang.. men det er bare min mening, og jeg er lykkelig for den aldersforskel der er mellem mine, jeg hører dem ikke, de hygger sig så meget sammen fortiden(de kan self også skændes) og der er ikke den der konkurrence mellem dem, for de er på forskellige udviklingstrin og får lov at være der alene.

Jeg bliver også glad når jeg hører andre have det som mig...kan slet ikek forstå man har så travlt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.