AARRGGGHHHHH!!!!!!! Jeg bliver sgu sur når jeg læser sådan noget !!
det vigtigste for en som mor er da at man har tiltro til DP at hun behandler ens barn som var det guld..det er de ansat til..man skal være tryg ved hende for ellers fungerer hverdagen bare ikke..'
So alle de andre har skrevet - ring til dagplejepædagogen og fortæl hvordan og hvorledes..DP har ikke ret til at ringe dig op og brokke sig..hun gør det sikkert fordi hun ved I har ret og føler sig trådt på, men hendes job er sgu at passe dit barn, skifte og rengøre ordentlig, samt aktivere dit barn..det bliver ikke aktivret ved at sidde fastspændt i en abrnevogn, mens de andre leger...
Cecilie er i en dagpleje hvor der er en mere som heller ikke går..her gør DP meget ud af at de får lov at kravle rundt når de er uden for, at de får prøvet mange af de ting som også de andre gående børn prøver..er så superglad for hende og at hun gør noget for Cecilie, så hun ikke bare sidder passiv hen...defor gør det mig så ked af det, når jeg læser så mange triste historier om andre børn og deres dagplejere..de har selv valgt jobbet og hvis de ikke magter det, så burde de stoppe...
Lidt galde fra mig og du får lige et kæmpe 
Anmeld