Update om dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Mathilde

Det er sgu dårlig stil

Du skal helt sikkert ringe til kommunen og snakke med den pædagog der er tilknyttet din dp. Det er slet ikke iorden at hun reagerer sådan!

Hvor er det synd at du skulle få sådan en respons på at du reagerer på nogle ting, som virker forkert. Det var helt rigtigt at nævne det for hende.

Synes du skal ringe til kommunen med det samme! Det ville jeg have gjort.... Og du skal ikke have det skidt. Du har jo ikke gjort noget forkert!

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

Jamen jeg har været utilfreds med en masse småting som bare fylder mere og mere.
Det er fx. at hun ikke gør ham ordentlig rent efter bleskift, at han sidder spændt fast i barnevognen fordi hun ikke lige kan hollde øje med ham, at han har alt for meget tøj på så han sveder rigtig meget.. Der er en masse småting som jeg bare ikke synes skal være rigtige.

det er bare ikke ok...

mit råd... hent din dreng NU, det hjælper ikke at vente en time.
Sig at han holder fri imorgen formiddag og så kan du bare trille ham med imorgen til mødet.

hold på din fornemmelse i maven...

Hvis jeg husker rigtigt, så var det også hende der syns at gå stolen var et hit ikke? Det siger jo også lidt om hvor meget hun gider ungerne..

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

Jeg kan godt se at jeg går lidt mod strømmen her..

Jeg er HELT enig i at DP'eren ikke skal ringe og skælde dig ud. At hun er utilfreds med måden du har gjort tingene på kunne hun have ventet med til mødet i morgen.

Jeg kan imidlertid godt forstå at hun er sur. Jeg læste godt dit tidligere indlæg og som jeg har opfattet det har du på intet tidspunkt snakket med hende om nogen af de her ting?

Hvad du har gjort er at ringe til hendes chef og brokket dig over hende og hendes arbejde, uden på noget tidspunkt at have givet hende en mulighed for at forklare sig, ændre på nogle ting osv. Jeg ville være blevet sur og skuffet og såret hvis jeg var hende.

Nu har du imidlertid gjort det og sådan er det bare. Tag 3 dybe indåndinger - hun bider ikke (tør jeg næsten vædde på). Ret ryggen og hold fast i at du har gjort hvad du følte var rigtigt på det givne tidspunkt og prøv at få renset luften imorgen.

Ellers må kommunen jo finde en anden DP til dig.

Du skal se - det løser sig jo nok alt sammen til sidst alligevel 

Anmeld

8. juni 2010

Lady Marion <3

Du har simpelthen intet at have dårlig samvittighed over eller noget at være bange for ,,  Nu får du ringet til DP pædagogen igen og fortæller hvad der lige er sket og så meddeler du hende med det samme at du slet ikke er interesseret i at dit barn skal passes af hende mere  

Anmeld

8. juni 2010

Lady Marion <3

mor6473 skriver:

det er bare ikke ok...

mit råd... hent din dreng NU, det hjælper ikke at vente en time.
Sig at han holder fri imorgen formiddag og så kan du bare trille ham med imorgen til mødet.

hold på din fornemmelse i maven...

Hvis jeg husker rigtigt, så var det også hende der syns at gå stolen var et hit ikke? Det siger jo også lidt om hvor meget hun gider ungerne..

Præcis   Jeg undrede mig også stort over et pasninges tilbud med en gå stol .

Anmeld

9. juni 2010

Christina.78

AARRGGGHHHHH!!!!!!! Jeg bliver sgu sur når jeg læser sådan noget !!

det vigtigste for en som mor er da at man har tiltro til DP at hun behandler ens barn som var det guld..det er de ansat til..man skal være tryg ved hende for ellers fungerer hverdagen bare ikke..'

So alle de andre har skrevet - ring til dagplejepædagogen og fortæl hvordan og hvorledes..DP har ikke ret til at ringe dig op og brokke sig..hun gør det sikkert fordi hun ved I har ret og føler sig trådt på, men hendes job er sgu at passe dit barn, skifte og rengøre ordentlig, samt aktivere dit barn..det bliver ikke aktivret ved at sidde fastspændt i en abrnevogn, mens de andre leger...

Cecilie er i en dagpleje hvor der er en mere som heller ikke går..her gør DP meget ud af at de får lov at kravle rundt når de er uden for, at de får prøvet mange af de ting som også de andre gående børn prøver..er så superglad for hende og at hun gør noget for Cecilie, så hun ikke bare sidder passiv hen...defor gør det mig så ked af det, når jeg læser så mange triste historier om andre børn og deres dagplejere..de har selv valgt jobbet og hvis de ikke magter det, så burde de stoppe...

Lidt galde fra mig og du får lige et kæmpe

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

Hvordan gik mødet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.