Update om dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

hc=k

Jeg fulgte min mavefornemmelse og jeres råd og ringede til dagplejepædagogen. Jeg snakkede med hende og fortalte hvordan jeg har det og hun sagde så at det var da noget der skulle tages op for jeg skulle jo ikke have det dårligt. Vi aftalte at holde et møde imorgen sammen med dagplejemoderen kl 12.30.

Jeg havde faktisk dårlig samvittighed over at jeg havde sagt noget, jeg følte at jeg havde sladret om noget jeg ikke måtte sige ( ved godt det lyder mærkelligt ). Jeg snakkede med min mor om det og hun sagde at sådan skulle jeg ikke have det og at jeg jo kun havde gjort det jeg var mest tryg ved.

Så nu her kl 13.30 stykker ringede min telefon, jeg kunne se at det var dagplejen som ringede. Jeg havde slet ikke lyst til at tage den, men jeg gjorde det selvfølgelig for det kunne jo være der var noget med Kristopher. Det var der ikke, men hun ringede for at fortælle at hun var sur over at jeg havde ringet til kommunen i stedet for at snakke med hende om det. Hun var virkelig sur og jeg blev rigtig ked af det over at hun ringede til mig. Nu sidder jeg og er helt bange for at skulle hende min søn kl 16 og endnu mere bange for at skulle op med ham imorgen. Jeg gjorde jo bare det jeg følte var rigtigt og nu har jeg det bare SÅ dårligt.
Jeg har bare lyst til at flytte til en helt anden by og starte helt forfra uden at nogle kender mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Pia

Jeg syntes du nok engang skal ringe til dp pædagogen og fortælle hva din dp mor lige har gjort, for det tror jeg sku ikke de vil syntes er iorden.
Hun kunne have sagt det pænt til dig når du henter din dreng..

RIgtig træls situation..

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg fulgte min mavefornemmelse og jeres råd og ringede til dagplejepædagogen. Jeg snakkede med hende og fortalte hvordan jeg har det og hun sagde så at det var da noget der skulle tages op for jeg skulle jo ikke have det dårligt. Vi aftalte at holde et møde imorgen sammen med dagplejemoderen kl 12.30.

Jeg havde faktisk dårlig samvittighed over at jeg havde sagt noget, jeg følte at jeg havde sladret om noget jeg ikke måtte sige ( ved godt det lyder mærkelligt ). Jeg snakkede med min mor om det og hun sagde at sådan skulle jeg ikke have det og at jeg jo kun havde gjort det jeg var mest tryg ved.

Så nu her kl 13.30 stykker ringede min telefon, jeg kunne se at det var dagplejen som ringede. Jeg havde slet ikke lyst til at tage den, men jeg gjorde det selvfølgelig for det kunne jo være der var noget med Kristopher. Det var der ikke, men hun ringede for at fortælle at hun var sur over at jeg havde ringet til kommunen i stedet for at snakke med hende om det. Hun var virkelig sur og jeg blev rigtig ked af det over at hun ringede til mig. Nu sidder jeg og er helt bange for at skulle hende min søn kl 16 og endnu mere bange for at skulle op med ham imorgen. Jeg gjorde jo bare det jeg følte var rigtigt og nu har jeg det bare SÅ dårligt.
Jeg har bare lyst til at flytte til en helt anden by og starte helt forfra uden at nogle kender mig.

så så søde ven! træk nu vejret dybt! det hjælper ikke at rende fra problemerne! og det er altså ikke dig der er forkert på den.... Det kan være hårdt at være DP mor og det kan jo være hun er ved at køre sur i det.... måske fornægter hun det selv, og så er det da ikke sjovt at blive "opdaget"

ikke desto mindre er det dig der har gjort det rigtige!

kan du evt holde jeres barn hjemme imorgen? så du har ro i sindet indtil mødet?

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Altså jeg tænker jo lidt at hun regere sådan fordi hun godt ved hun er galt på den. Jeg ville som Pia mene du skal ringer til dagplejepædagogen og snakke med hende. 

Anmeld

8. juni 2010

Silvermist1

Har fulgt med i dit første indlæg, selvom jeg ikke fik svaret. Men nu har jeg bare lyst til at sende dig en ordentlig krammer. Sikke en øv-situation du står i. Du havde din fulde ret, husk det. Du gjorde det som du troede var best og fulgte din mavefornemmelse. Det gør gode forældre. Håber I får løst det hele på en okay fredelig måde. Op med humøret, selvom jeg godt kan forstå at du er trist.

Puha hvor føler jeg mig heldig. Min datters dagplejemor er bare den sødeste dagplejemor i verden. Vi er så glade for hende

En dagplejemor spiller en ufattelig vigtig rolle i hele familiens liv. Derfor er det bare SÅ vigtigt at man kan sammen.

Al mulig held og lykke med det hele

Anmeld

8. juni 2010

Moar'en

Som pia skriver synes jeg du skal ringe til dp pædagogen igen og fortælle hvad der lige er sket, for hun har altså ikke ret til at ringe og skælde ud og give dig dårlig samvittighed. Det kan virkelig sætte mit pis i kog, sådan en dum ko

Stort krammer til dig . Du  ´har ikke mulighed for at holde ham hjemme i morgen?

Anmeld

8. juni 2010

hc=k

Ni-ko-li-ne skriver:

så så søde ven! træk nu vejret dybt! det hjælper ikke at rende fra problemerne! og det er altså ikke dig der er forkert på den.... Det kan være hårdt at være DP mor og det kan jo være hun er ved at køre sur i det.... måske fornægter hun det selv, og så er det da ikke sjovt at blive "opdaget"

ikke desto mindre er det dig der har gjort det rigtige!

kan du evt holde jeres barn hjemme imorgen? så du har ro i sindet indtil mødet?

Jeg går hjemme så det er ikke noget problem at have ham hjemme.

Hun blev ved med at sige at hun jo har 3 andre børn som hun også skal tage sig af så derfor kunne hun jo ikke lige holde øje med ham heletiden.... ER det ikke det hun er ansat til eller er jeg gal på den?

Anmeld

8. juni 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

ej hun må da ikke... syns da lige hun skal tage sin "proff" hat på og tage din kritik til sig..
et godt råd, så skriv det ned i punkter som du har at negative ting til hende..

jeg har også haft sårn et par møder med min tidl dpér... og det endte med en flytning..

hvad er det du har været utilfreds med hvis jeg må være nysgerrig..

Anmeld

8. juni 2010

Nanna1985

Jeg har ikke fulgt med fra start, så aner ik hvad du har klaget over.. Men det er ikke første eller anden gang, jeg høre om dagplejemødre som ikke lever op til deres job på den ene eller anden måde.. Det gør så VRED  Det er fandme deres job, at passe ordentligt på vores små guldklumper i løbet af dagen og sørge for mad, putning, ble-skift og kærlighed, opmærksomhed osv osv.. Det er så VIGTIG at man føler sig 100% tryg ved at aflevere ens barn, ellers kan man ikke selv have en god dag..

Jeg startede selv med at have min ældste datter i dagpleje.. Fik osse klaget 2 gange over hende og min datter blev holdt hjemme i 4 mdr, før hun kunne starte i vuggestue som 2 ½ årige.. Jeg mærkede LYn hurtig bedring hos min datter og er så glad for jeg lyttede til mig selv.. Kunne aldrig drømme om at vælge dagpleje igen.. ALDRIG..

Sender dig et KÆMPE  

Anmeld

8. juni 2010

hc=k

mor6473 skriver:

ej hun må da ikke... syns da lige hun skal tage sin "proff" hat på og tage din kritik til sig..
et godt råd, så skriv det ned i punkter som du har at negative ting til hende..

jeg har også haft sårn et par møder med min tidl dpér... og det endte med en flytning..

hvad er det du har været utilfreds med hvis jeg må være nysgerrig..

Jamen jeg har været utilfreds med en masse småting som bare fylder mere og mere.
Det er fx. at hun ikke gør ham ordentlig rent efter bleskift, at han sidder spændt fast i barnevognen fordi hun ikke lige kan hollde øje med ham, at han har alt for meget tøj på så han sveder rigtig meget.. Der er en masse småting som jeg bare ikke synes skal være rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.