Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er sikker på at du kan tage den helt med ro... det er først fra omkring uge 25 at du skal mærke liv dagligt. Første gang mærkede jeg først liv i uge 21.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omerovic skriver: nej har ik mærket liv hver dag, kun et par gange for der..
nej har ik mærket liv hver dag, kun et par gange for der..
Så vil jeg ikke mene der er noget at være nervøs for. Så længe du ikke har smerter, har blødt eller lign.
Jeg er i uge 19 og mærker liv hver dag , næsten hele tiden .. Jeg ville i hvert fald ringe Held og lykke
Jeg var ved lægen i går, og han fandt med det samme den lilles hjerte lyd, så jeg var noget lettet tusinden tak for alle jeres svar..
Knus
Omerovic skriver: Jeg var ved lægen i går, og han fandt med det samme den lilles hjerte lyd, så jeg var noget lettet tusinden tak for alle jeres svar.. Knus
Godt at høre alt er oki...
Anne85 skriver: Jeg er sikker på at du kan tage den helt med ro... det er først fra omkring uge 25 at du skal mærke liv dagligt. Første gang mærkede jeg først liv i uge 21.
Præcis!
Så længe man mærker noget en gang i mellem er det længe fint! Det er først fra uge 25 og frem du skal mærke ham/hende hver dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128