har ik mærket liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Omerovic

Jeg har nu ikke mærket liv i 14 dage, i hvert fald ikke på samme måde som der. Jeg er 19+5, og er første gang gravid. Jeg vil hører om der er nolge af jer andre som har prøvet det ?

Jeg er vild bange for at der er noget i vejen..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Diana...

14 dage det godt nok længe er du blevet undersøgt? Har i ikke fået at vide hvis i ikke mærker liv skal i kontakte jeres jdm med det samme! 

Jeg ville ringe med det samme og få det undersøgt!

Anmeld

8. juni 2010

XXSS

Jeg ville nok også ringe bare for at blive tjekket  Der behøver jo ikke væren noget galt.

Anmeld

8. juni 2010

sbs78

Ja jeg ville godt nok også ringe og tjekket det.

Anmeld

8. juni 2010

<3

Synes du skal ringe til din læge...

Anmeld

8. juni 2010

Nanna1985

Jeg synes osse du skal ringe til lægen og få tjekket om alt er ok..

Håber alt er om det skal være

Anmeld

8. juni 2010

misslea

Omerovic skriver:

Jeg har nu ikke mærket liv i 14 dage, i hvert fald ikke på samme måde som der. Jeg er 19+5, og er første gang gravid. Jeg vil hører om der er nolge af jer andre som har prøvet det ?

Jeg er vild bange for at der er noget i vejen..

knus

Ja - jeg synes også, at det lyder af lidt lang tid!!! Så jeg ville nok ringe til jordemoderen hvis jeg var dig.... i det mindste for at få bekræftet, at alt ser fint ud!!! Det er heller ikke sundt for dig og din baby at gå rundt og være bekymret!!!

Når det så er sagt, så er det ikke alle, der mærker liv så tidligt i graviditeten!! Har en veninde, som er nøjagtigt lige sålangt som mig (vi er begge i uge 24) og hun har slet ikke mærket liv endnu! Hun er blevet undersøgt masser af gange, og alt ser fint ud derinde!! Hun har åbenbart et meget stille barn derinde!!!

Jeg selv har mærket liv hver eneste dag siden 17. uge.... og derfor ville jeg blive bekymret hvis der bare var én enkelt dag, hvor jeg ikke mærkede hende!!!

Men igen... ring til din jordemoder for en sikkerheds skyld....

Mange  fra Lea

Anmeld

8. juni 2010

Trolde_mor

Sidder lidt og tænker at der kan gå lidt inden du mærker liv hver dag.

Jeg mærkede liv første gang da jeg var omkring 18+0, der fik jeg et ordentligt spark. Og først 3 uger senere mærkede jeg liv igen, og mærkede det så hver dag.

Det er jo normalt at der går lidt inden det bliver hver dag.

Men hvis du har mærket hver dag, og så pludselig ikke mærker, er det bare om at ringe til fødegang/læge!

Anmeld

8. juni 2010

Omerovic

okay, tusinden tak jeg tror lige at jeg får ringe så, har bare fået afvide, fra familien at det er helt normal. men det er rart at der er en der lige siger noget andet

Anmeld

8. juni 2010

Omerovic

LN_ mor skriver:

Sidder lidt og tænker at der kan gå lidt inden du mærker liv hver dag.

Jeg mærkede liv første gang da jeg var omkring 18+0, der fik jeg et ordentligt spark. Og først 3 uger senere mærkede jeg liv igen, og mærkede det så hver dag.

Det er jo normalt at der går lidt inden det bliver hver dag.

Men hvis du har mærket hver dag, og så pludselig ikke mærker, er det bare om at ringe til fødegang/læge!

nej har ik mærket liv hver dag, kun et par gange for der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.