Boligbytte i ferien....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Svei

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg har anmodet om medlemskab

Og du er blevet bekræftiget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg desværre ikke er fan af ideen. jeg har prøvet det en enkelt gang, og der mødte os en rodebutik med kattehår overalt, og generelt et hjem hvor jeg næsten havde lyst til at rengøre alt inden vi "flyttede ind"

men måske det kan lykkedes for andre

Anmeld

8. juni 2010

Svei

nutche skriver:

må indrømme at jeg desværre ikke er fan af ideen. jeg har prøvet det en enkelt gang, og der mødte os en rodebutik med kattehår overalt, og generelt et hjem hvor jeg næsten havde lyst til at rengøre alt inden vi "flyttede ind"

men måske det kan lykkedes for andre

Lidt snavs kan ikke skræmme mig...og man kan jo lige have kontakt til familien inde....det giver et meget godt billede på facebook hvilke mennesker man har kontakt til. Men jeg er heller ikke sippet... eller nervøs ved døde ting..

Anmeld

8. juni 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Lidt snavs kan ikke skræmme mig...og man kan jo lige have kontakt til familien inde....det giver et meget godt billede på facebook hvilke mennesker man har kontakt til. Men jeg er heller ikke sippet... eller nervøs ved døde ting..

dengang vi prøvede det var det med nogen vi kendte rigtigt godt. havde bare aldrig overvejet hvor beskidt der egentligt var. og synes der er mange ting det er vigtigt at få skrevet ned inden man gør det.

Anmeld

8. juni 2010

Vingummien

Yrsa skriver:

nogen der har overvejet det eller synes det er en idé...så har jeg lavet en facebook gruppe, da jeg synes det vil være en super måde at holde en billig ferie på...er selv på su og skal i praktik, så det betyder to mdr. uden penge, men mine drenge vil så gerne på ferie..

Så meld jer til, hvis I er friske.. Gruppen hedder: Boligbytte i ferien.

Flot kom så til at afvise min

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Tulipan skriver:

Flot kom så til at afvise min

Har jeg afvist dig eller omvendt.. i hvert fald ikke meningen hvis jeg gjorde det..

Anmeld

8. juni 2010

Svei

nutche skriver:

dengang vi prøvede det var det med nogen vi kendte rigtigt godt. havde bare aldrig overvejet hvor beskidt der egentligt var. og synes der er mange ting det er vigtigt at få skrevet ned inden man gør det.

Ok..ej, det var sgu da også uheldigt...øv altså..

Anmeld

8. juni 2010

Vingummien

Yrsa skriver:

Har jeg afvist dig eller omvendt.. i hvert fald ikke meningen hvis jeg gjorde det..

Nej jeg kom til at afvise din

Anmeld

8. juni 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Ok..ej, det var sgu da også uheldigt...øv altså..

ja det er derfor jeg desværre ikke er fan af ideen. (var ellers meget tændt på den i starten)

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Tulipan skriver:

Nej jeg kom til at afvise din

Åh...kan du ikke søge på boligbytte i ferien og prøve igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.