Boligbytte i ferien....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Svei

nogen der har overvejet det eller synes det er en idé...så har jeg lavet en facebook gruppe, da jeg synes det vil være en super måde at holde en billig ferie på...er selv på su og skal i praktik, så det betyder to mdr. uden penge, men mine drenge vil så gerne på ferie..

Så meld jer til, hvis I er friske.. Gruppen hedder: Boligbytte i ferien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Diana...

Jeg synes det er en super ide. Vi selv har heller ikke råd til ferie. 

Men hvad hedder gruppen? 

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Boligbytte i ferien.. Tror måske du har fået en helt privat invitation inde på facebook..

Nej, det er jo ikke penge der er mest af...og vi skal da ikke snydes for ferie, os fattige, vel..

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Ja hvad hedder gruppen Eva

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Ja hvad hedder gruppen Eva

Boligbytte i ferien...måske du også har fået en invitation.. prøvede at sende til alle mine venner...melder du lige tilbage om der er kommet en invitaion, eller skal jeg lige forsøge igen..

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Boligbytte i ferien.. Tror måske du har fået en helt privat invitation inde på facebook..

Nej, det er jo ikke penge der er mest af...og vi skal da ikke snydes for ferie, os fattige, vel..

Nåå hi hi så kikker jer under mine invitationer i stedet ha ha  Nej det synes jeg helt sikkert ikke vi skal. 

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Diana... skriver:

Nåå hi hi så kikker jer under mine invitationer i stedet ha ha  Nej det synes jeg helt sikkert ikke vi skal. 

Håber du har fået en... men ved ikke, jeg er ikke så skarp til det pjat... men tænkte at der manglede sådan en gruppe derinde..

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Jeg har ikke fået nogen  Ellers er den bare ikke kommet frem endnu. 

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Diana... skriver:

Jeg har ikke fået nogen  Ellers er den bare ikke kommet frem endnu. 

Heller ikke som en mail derinde...?

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Heller ikke som en mail derinde...?

Nope. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.