Min svigerinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

TbCp

msax skriver:

jeg bliver helt harm når jeg læser om sådanne mennesker - de skulle lære at holde deres kæft når det der kommer ud ikke er mere konstruktivt.

Brian og jeg har også frabedt os små dimse gaver og ligegyldige ting. Jeg gider det ikke, og jeg kan se rundt omkring på børneværelser at børn heller ikke gider det. Det får bare lov og ligge og fylde.

Jeg tror dog jeg havde grebet den manglende ønskeliste lidt anderledes an. Jeg køber næsten altid bøger til børn (og voksne) for den er måske ikke så hyggelig lige når man åbner den - men de er altid faldet i god jord bagefter, når det har været tid til godnat læsning eller hygge på sofaen. Men er man ikke til bøger, så havde jeg valgt at indviterer hende med ud og shoppe en dag - så kunne hun få lige det hun ønskede sig (indenfor pengepungens grænser selvfølgelig) eller et gavekort med et sjovt kort til så hun stadig følte hun fik lidt på sin fødselsdag - men det kan jo selvfølgelig også være et problem hvis kortene ikke bliver læst.

Jeg håber du finder på noget godt til drengen - og ja, som Karina siger, så er lego eltid et hit i den alder.

SMIL fra Mette 31+6

Jeg har egentlig også overvejet en bog.... men tror den kun skal være med billeder så... tror sgutte hun læser godnat historier....

Vi har ikke et supertæt forhold til børnene, så jeg ville ikke invitere dem med selv... men måske et gavekort til BR eller lign. alligevel er meget godt.... så træder jeg da ingen over tæerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

TbCp

Måske jeg kunne finde en eller anden FED bluse til ham... med et sejt print.... men... gider en dreng der bliver 4 år have tøj?

Anmeld

8. juni 2010

msax

TbCp skriver:

Måske jeg kunne finde en eller anden FED bluse til ham... med et sejt print.... men... gider en dreng der bliver 4 år have tøj?

Hvis den er rigtig sej så ja... Men ellers lyder det som om ungerne ikke mangler legetøj, så mon ikke en "kedelig" gave er ok...

Tøj, bog, gavekort... så kan hun da ikke bede om håndstøvsugeren denne gang

Anmeld

9. juni 2010

lion

Nej hvor er jeg sur på dine vegne, det kan hun da bare ikk tillades sig. Sikke en sur mokke. Utroligt hun er sådan især når I ellers har det ok sammen.

Jeg ved ikk hvad du skal give som gave som ikk allreder er skrevet.

Jeg har det modsatte problem, jeg skrive en ønskeseddel og meget fø i familien følger den og jeg får tit store gaver af min søster til børnene og det er selvom hun selv siger om vi ikk snart skal ha noget større at bo i.

Anmeld

9. juni 2010

Barbamama

Hold da kæft en ko! Hun får da nogle pisse uopdragne uhøflige børn når de ser hvordan hun opfører sig overfor andre mennesker. Hun er da ikke til at holde ud at være sammen med. Det er da det mest provokerende jeg længe har hørt! At "true" med at Liva får en dum gave fordi hun så syntes du har købt noget åndssvagt til hendes datter. Ja mit pis ER da bragt i kog!

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Utroligt nok har jeg idag modtaget en ønskeseddel fra hende!

Så kan jeg forhåbentlig ramme nogenlunde rigtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.