TbCp skriver:
Uhhh jeg skal lige lufte lidt ud.
Kan ikke huske om jeg har fortalt jer om min svigerindes yngste datters fødselsdag.... Pigen blev 6 år og jeg havde rykket for ønskeseddel flere gange, men fik ikke nogen.
Tilsidst måtte jeg, på dagen for fødselsdagen, ud og finde på en gave. Jeg fandt noget rigtig tøselegetøj - moonsand agtigt med lidt glimmer og havfruer osv.
Pigen blev rigtig glad for det og det blev pakket op med det samme.
Der blev leget med det en times tid og så begyndte min svigerinde at brokke sig over alt det sand der lå over det hele og hvad fan*** det var for en dum gave osv.
Jeg sagde til hende, på en venlig måde, om hun ikke havde en håndstøvsuger, for så var det jo nemt lige at få det op.... hun vrængede bare af mig " har du ikke en håndstøvsuger".... så jeg gik min vej...
Hun fortsatte brokkeriet og begyndte med at jeg bare kunne vente mig til min datter havde fødselsdag så skulle jeg få igen osv osv. Og hun blev bare ved...
Jeg sagde at det jo var lidt svært når jeg ikke havde fået en ønskeseddel "Jamen hun havde jo ingen ønsker" (mmm klart nok, der findes jo rigtig mange 6-årige piger der ikke har nogle ønsker).
Og så fortsatte hun ellers med sit "du kan bare vente dig..."
Nu er det sådan at når jeg holder fødselsdag for min datter, så får hun ikke lov bare at flå alle pakker op og lege med det hele. De gaver med små ting bliver gemt til vi er alene... det kunne hun jo, for det første, lære lidt af....
For det andet kunne hun have smidt en ønskeseddel til mig
For det tredje synes jeg hun er så flabet!
Nå men nu skal vi så til fødselsdag hos hendes søn på fredag.... og igen har jeg ingen ønskeseddel fået.... helt ærligt har jeg slet ikke lyst til at købe en gave til ham... men det skal selvfølgelig ikke gå ud over ham...
De er tre børn der har ALT!!!! Deres værelser er proppet med legetøj....
Min svigerinde er forøvrigt sådan en der er bedøvende ligeglad med hvad alle andre siger, f.eks. til min datters første jul frabad jeg mig alt muligt larmende fischer price plastik legetøj....og så kommer hun med en syngende plastic gris fra fischer price....
Nå undskyld, det blev lidt langt, men jeg havde simpelthen behov for lige at lufte lidt ud.... når jeg brokker mig til min mand siger han "det er bare hendes humor"... jeg synes bare slet ikke det er sjovt!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!
jeg, kunne ikke holde min kæft hvis jeg skulle have sådan en svigerinde!
mht gaven du købte til deres datter, så tror jeg bare jeg havde sagt... at pigen jo var glad, og det var jo det vigtigste.... det var jo ikke din svigerinde der fik gaven vel? så fødselaren var glad = det vigtigste....
Tina, du skal sgu da ikke lade dig kue af hende! ignorer det! næste gang Liva har fødselsdag skriver du på ønskerne, at det i alt fald IKKE må være med diamanter... hi hi... så kommer hun vel med en KÆMPE een... ej spøg til side...
hun har åbenbart behov for opmærksomhed...
mht drengens fødselsdag... hmm.... hvad med tøj? cdér? LEGO? det kan man sku da ikke brokke sig over som mor...