Åååå shit....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

quity

Må desværre sige at jeg tror ikke de overlever ret længe hvis de er sluppet ud. Både fordi de er jo ik vant til at klare sig selv og på grund af andre dyr, ræve, katte osv.

Men det positive er at selvom du ikke tror de er i huset, så er der alle mulige gemmesteder for sådanne små dyr. Og hvis de er bange, så gemmer de sig tit og er helt stille.

Så prøv at ligge lidt mad/foder flere steder og hold øje med om der bliver spist af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Pia.

quity skriver:

Må desværre sige at jeg tror ikke de overlever ret længe hvis de er sluppet ud. Både fordi de er jo ik vant til at klare sig selv og på grund af andre dyr, ræve, katte osv.

Men det positive er at selvom du ikke tror de er i huset, så er der alle mulige gemmesteder for sådanne små dyr. Og hvis de er bange, så gemmer de sig tit og er helt stille.

Så prøv at ligge lidt mad/foder flere steder og hold øje med om der bliver spist af det.

Der er ikke rigtig nogen gemme steder her inde, jeg ikke har tjekket, men ja måske har du ret... syntes bare det er underligt det er 4 der mangler... - grunden til jeg tror de er løbet ud er fordi at mit spisebord hvor buret er faldet ned fra står over ved den åbne havedør...

Ungerne kommer lige om lidt og så må vi på hamster jagt...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

quity

Håber i finder dem...

Muligheder: Under køleskabet, oppe under sofaer, bagved skabe jeg kunne blive ved.

Men held og lykke med jagten

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Jeg har sørme fundet en..... - Den lå under kaninens bur i haven - kaninerne skubber hø ud over kanten og det lå den og gemte sig I... Så nu mangler jeg kun 3 ....

MEN, det betyder jo så de var løbet uden for... Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal sige noget til naboerne - bor i rækkehus....

Bliver man mon glad som nabo når man høre at tre små hamster er løs - 3 små dyr der tykker sig igennem stort set alt.. !!! tvivler...

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Syntes lige I skal se hvordan der ser ud på den anden side af min havelåge - så forstår I måske hvor opgivende jeg er... Der er masser af løbe plads her...

HOV GLEMTE BILLEDET.... KOMMER NU....

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Hver så god at lede efter 3 bitte små hamster unger....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2010

KajaH

Arj hvor ærgeligt, håber da du finder dem, selvom det måske bliver svært. Men .

Hilsen Kaja

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg håber at du finder de små kræ. Tjek alle skabe, under alle møbler, bag radiatorer og buske - de jeg kender, som er sluppet ud, er altid fundet i køkkenskabe - måske det er der de gemmer sig?

Anmeld

8. juni 2010

Corn

Det er jo stadig muligt at de gemmer sig inde...

Da mine stak af, de fandt en måde at undslippe deres tremmebur som jeg stadig ikke har gennemskuet, der lagde jeg total yndlingsspisen i bestemt antal midt på gulvet... Da der blev ved med at mangle noget når jeg tjekkede, så kunne jeg blive ved med at lede, for så længe de spiser, så lever de jo

Jeg mistede i sidste ende kun en..... Ud af 11 undslupne hamsterunger

Anmeld

9. juni 2010

mamalicious

Pia. skriver:

Hver så god at lede efter 3 bitte små hamster unger....

Ja hold da op..... som nål i en høstak !!!

Hvis du har et ekstra bur, så tag og tøm de tilbage værendes bur heri, så det lugter af dem. - og stil ud åben.... Mit bedste bud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.