Hjælp mig tøser hjælp mig lige... Skulle lige op og handle et par små ting og havde så sat mine hamster på spisebordet, da jeg lige har skiftet buret, manglede foder til dem og kørte hurtigt afsted, er væk i max 20 minutter (faldt lige i snak foran brugsen) da jeg kommer hjem har katten fået skubbet hamsterne på gulvet (altså bur og det hele og det er selvfølgelig gået op) !!!!!!!!!!!! ARRRRR dumme kat... og det væreste af det hele er at havedøren stod på klem - altså med plads nok til de kunne løbe ud der... jeg har fundet 2 men mangler 4 !!!!!!! har været ude i haven og kigge alle steder - stået musse stille og lyttet efter dem - ved med sikkerhed de ikke er her inde...
Heldigvis er vejret godt så de ikke bliver våde... men kan de små klare sig i naturen og skal jeg ringe nogen steder hen og sige de er stukket af... ikke fordi jeg forventer de skal findes - for det er jo stort set umuligt - bor lige ud til en store græs mark og skov, og de løber hurtigt sådanne små dyr... Men tænker om skade dyrs et eller andet skal vide det - de små kræ er jo som mus og kan vel køre skade MEN HVOR ER DE !!!!
ååå hvor er jeg dum .... dumme dumme Pia, hvorfor tænkte jeg mig ikke om ..... iiii altså - er helt ødelagt, håber virkelig de kan klare sig alene...
Trøst mig, sig et eller andet - ved godt jeg har været et fjols, men tænkte mig virkelig ikke om.... Ååååå suk...
Nu skal jeg ringe til to der skulle hente hamster på lørdag og søndag 
Stort knus fra Pia.
Anmeld