Dagplejeskift hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

hc=k

toboli skriver:

Hvor gør det ondt at læse stakkels din søn og ikke mindst jer som forældre. Ved ikke hvor gammel din søn er, det lyder ikke til at han så gammel. Så han skal jo nok være hos dagplejen et stykke tid endnu.

Har selv stået i den situtitiation med vores store drenge. De trives bare slet slet ikke hos den dagplejemor , så vi valgte simpelthen at skifte. Og det var det bedste for os.

Kan ikke sige hvad du skal gøre , men har du overvejet at skifte? Syntes at du skal følge din mavefornemmelse. Den slår ( næsten ) aldrig fejl.

Håber I finder en løsning på det hele Det vigtigste er at I er trykke & stoler på jeres dagplejemor - Hun passer jo jeres lille øjesten. ( Og det er jo en stor del af deres tid de er hos dem )

Pøj Pøj mvh lotte

Han er kun 14 måneder så nej han er ikke så gammel.

Vi overvejer rigtig meget at skifte, men jeg turde ikke fortælle dagplejemoren noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Hej allesammen.

Nu er det sådan at min kæreste og jeg overvejer at skifte dagpleje til vores søn. Vi er bestemt ikke tilfredse længere, men fordi vores dagplejemor her en fod med i alt hvad folk laver og siger turde vi ikke sige noget til hende om det.
Vi har flere gange nu oplevet at vores søn ikke bliver vasket ordentligt efter bleskift, At han bare sidder og hænger i barnevognen fordi hun ikke lige gider at skulle holde øje med ham, at han har ALT for meget tøj på så han er gennemblødt og engang da vi hentede ham sad han og græd i barnevognen, hun sagde så at det var fordi han ingenting ville og at han blev ved med at kravle ind i bryggerset, da jeg så skiftede ham viste det sig at han havde en hel dl sand i bleen lige på tissemanden. Det er bare som om hun ikke gider ham.

Hvad skal jeg gøre??

du skal ringe ind til DP centeret, de hvor de ringer fra hvis DP´moren er syg...

og så må du forklare hvordan det står til og at i virkelig er kede af det og har det skidt med at sende jeres søn i pasning...

jeg kan love dig for at jeg slet ikke havde accepteret SÅ meget!

Anmeld

8. juni 2010

hc=k

Moar'en skriver:

Jeg tror du kan finde det inde på din kommunes hjemmeside. Kan det ikke passe du bor i Viborg kommune?

http://viborg.dk/db/Kommune.nsf/Alle/F0117E3E5E19D753C125763A0037B37C?OpenDocument

prøv dette link. Jeg ved nemlig ikke hvad område Kristopher går i så længere kunne jeg ikke gå

Jo vi bor i viborg kommune, men jeg ved heller ikke hvad område det er.

Jeg kigger lige på det og ser ad.

Anmeld

8. juni 2010

SiLiMiMa

hej.

udfyldte i ikke et papir med oplysninger om telefonnumre, læge osv, da han startede  i DP?

Der kan du finde tlfnummer på DP-pædagogen.

Ellers ring til pladsanvisningen i din kommune og be om (læs: forlang!) en anden DP til jeres søn.

Det er i hvert fald ikke iorden, det du fortæller....hvor synd for den lille mand

heise

Anmeld

8. juni 2010

Moar'en

hc=k skriver:

Jo vi bor i viborg kommune, men jeg ved heller ikke hvad område det er.

Jeg kigger lige på det og ser ad.

Ja prøv det.

Måske du høre til her.

http://viborg.dk/db/dagtilbud.nsf/Alle/A7C96EE560806BFAC12575760062541B?OpenDocument

http://viborg.dk/db/dagtilbud.nsf/Alle/64D156C2089755CBC125757600620FD2?OpenDocument

Anmeld

8. juni 2010

bullerbassen

hc=k skriver:

Han er kun 14 måneder så nej han er ikke så gammel.

Vi overvejer rigtig meget at skifte, men jeg turde ikke fortælle dagplejemoren noget.

Så er der jo mange dage tilbage endnu.

Du behøver slet ikke snakke med dagplejemoren om det , hvis I beslutter at flytte ham ( det havde jeg nok gjordt ) Som de andre skriver kontakt jeres område pædagog som er ansvarlig for dagplejen. Få en snak med hende om problemstillingen. Du kan evt også bare ønske at få en ny plads.

Det gjorde jeg i sin tid, men efter mange snakke valgte vi at de skulle flyttes - kunne sipmelthen mærke det var det rigtige.

Så mærk efter i maven om du tror en samtale med hende kan hjælpe eller om I har det bedst med en ny plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.