hc=k skriver:
Hej allesammen.
Nu er det sådan at min kæreste og jeg overvejer at skifte dagpleje til vores søn. Vi er bestemt ikke tilfredse længere, men fordi vores dagplejemor her en fod med i alt hvad folk laver og siger turde vi ikke sige noget til hende om det.
Vi har flere gange nu oplevet at vores søn ikke bliver vasket ordentligt efter bleskift, At han bare sidder og hænger i barnevognen fordi hun ikke lige gider at skulle holde øje med ham, at han har ALT for meget tøj på så han er gennemblødt og engang da vi hentede ham sad han og græd i barnevognen, hun sagde så at det var fordi han ingenting ville og at han blev ved med at kravle ind i bryggerset, da jeg så skiftede ham viste det sig at han havde en hel dl sand i bleen lige på tissemanden. Det er bare som om hun ikke gider ham.
Hvad skal jeg gøre??
Hejsa.
Først hvor bliver jeg bare enormt ked af at læse det.
Jeg synes du skal tage en alvorlig snak med hende, sige at det vil du simpelthen ikke finde dig i. Altså selvfølgelig på en pæn måde, og synes du skal sige det du føler med at hun ikke gider ham.
Alt efter hvordan jeres samtale kommer til at forløbe skal du træffe dit valg derfra. mærk efter, føler du ikke det vil blive bedjre så sig at du vil ringe og bede om en ny plads til ham når du kommer hjem, da du ikke føler hans bedste vil blive varetaget hos hende.
Jeg har selv været dagplejer, og jeg dette skær i mit hjerte at læse, jeg bliver faktisk målløs og synes slet slet slet ikke det er i orden.
Christina
Anmeld