npn skriver:
Tjaa, vi er ret modige... 
Ej, det var ret spontant at vi bestilte den, og havde sgu ikke lige tænkt over det med pb, men altså sandsynligheden for at det er sket i den her cyklus er ret lille, tror først jeg skal til at have ægløsning nu, og nu passer vi jo selvfølgelig på... Men ud over det, så kan jeg ikke se nogen grund tl at vi ikke skulle bestille den tur bare fordi vi forsøger, jeg gider ikke begrænse mig selv, det med at rejse har en stooor plads i vores liv, og det er jo ikke sikkert der er så store muligheder for det når der først er kommet en baby, så nu vil vi udnytte det mens vi kan

Men I skal jo også huske på at de fleste rejseselskaber/flyselskaber ikke vil flyve med gravide der er længere henne end 7. måned. Men der er selvfølgelig forskellige regler alt efter hvilket selskab I vælger og rejselængden
Jeg fandt det her på nettet:
Flyrejser
Vær sikker på at du også kan komme med på hjemrejsen. De fleste flyselskaber tillader gravide at flyve til og med 36. uge, forudsat at graviditeten har været ukompliceret. Ifølge IATA's retningslinier tillades flyvning for gravide i uge 36-38, når flyvetiden ikke er over fire timer. Flyselskaber siger dog normalt nej til at flyve med gravide, der tidligere har født for tidligt (før termin) eller har haft blodpropper i venerne. Vær opmærksom på, at disse forhold også gælder hjemtransporten, - rejste man således ud allerede i 7. graviditetsmåned, kan man derfor risikere en pure afvisning, hvis man ved hjemrejsen er i 8. - eller 9. måned.
Jeg håber I får en go tur eller så måske en lille bebs i stedet for
Anmeld