Det skulle da lige passe..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Lotus86

At jeg er blevet gravid i den her cyklus, hvilket bare ikke må ske. Kæresten og jeg bestilte i går ferie til USA til februar, og jeg havde overhovedet ikke skænket tanken om at der jo i realiteten godt kan komme en baby der.. Det er virkelig irriterende, for jeg har jo ikke lyst til at "snyde" os selv for en måned, men har jo ikke rigtig andre valg, ferien er betalt, så det ville jo simpelthen være så dårlig timing hvis det lige præcis skulle ske nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Laulund87

Jeg er ikke lige sikker på jeg forstår. Du er gravid og det passer ikke godt sammen med ferie? Hvad vil du så?

Anmeld

7. juni 2010

Lotus86

Nej nej, eller det ved jeg jo i realiteten ikke, er kun halvvejs i min cyklus, jeg håber bare ikke at det er sket i den her måned, altså hvis det skulle være sket, så det jo stadig fantastisk, men bare et rigtig dårligt tidspunkt eftersom ferien og de penge vi har brugt på den, vil ryge lige ud af vinduet..!

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Smiler men en bebs i mine øjne er langt mere værd end en rejse...

Anmeld

7. juni 2010

Low

Jeg tror jeg misforstår et eller andet her.. må du ikke rejse hvis du er gravid?

Anmeld

7. juni 2010

Muffinmus

hmm, nej ikke ligefrem sikert du har lyst til at rejse der, for der er du næsten højgravid og MÅ slet ikke rejse med de fleste selvkaber...men kun hvis du ER gravid jo. Men når i prøver at få børn er det så ikke temmeligt dumt ikke at hev en afbestilligns forsinkring på???? det kan i jo stadig nå at få med, så det ville jeg da bestemt gøre hvis jeg var dig.

Anmeld

7. juni 2010

Lotus86

Selfølgelig er det mere værd at få et barn, men derfor ville det stadig være pænt ærgeligt at skulle smide så mange penge, og så stor en oplevelse ud af vinduet..!!

Det er kun i den her måned det ville være dårlig timing, hvis jeg bliver gravid, hvis jeg bliver det efter den her cyklus, så må jeg stadig gerne flyve til den tid.

Jeg vidste ikke man kunne købe en gældende rejseforsikring efter man har bestilt rejsen..??

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Eller I kunne vente lidt med PB...

Anmeld

7. juni 2010

Mie A

npn skriver:

Selfølgelig er det mere værd at få et barn, men derfor ville det stadig være pænt ærgeligt at skulle smide så mange penge, og så stor en oplevelse ud af vinduet..!!

Det er kun i den her måned det ville være dårlig timing, hvis jeg bliver gravid, hvis jeg bliver det efter den her cyklus, så må jeg stadig gerne flyve til den tid.

Jeg vidste ikke man kunne købe en gældende rejseforsikring efter man har bestilt rejsen..??

Jeg ville også vælge en afbestillingsforsikring. selvom graviditet ikke er en sygdom, så kan der opstå mange komplikationer som kan være årsag til at man ikke kan tage til USA...

Men det håber jeg ikke bliver aktuelt for jer. Håber at I får en skøn tur og forhåbentlig med en lille bebs i maven

Anmeld

7. juni 2010

Lotus86

MoarJ skriver:

Eller I kunne vente lidt med PB...

Niks - jeg har ikke tænkt mig at vente bare fordi vi skal til USA..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.