Ei altså, til aften gjorde han det igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Yrsa skriver:

Ja, så er det da bare om at prøve..hvis han er klar så er det jo nu ellers tror jeg der kan gå lang tid før de så bliver renlige. Min den lille var kun lige blevet tå år da han smed bleen og jeg ved fra min mutti at jeg var renlig til jul og først blev 2 år til marts.. tror der er flere end man regner med der kan blive renlige når de er omkring de to år.. konrad havde ikke mere end uheld de første par dage og jeg tror bare han havde glemt han ikke havde ble på.

Men virker han klar, altså har styr på hvad der sker forneden inden det sker, så af med bleen..

Jamen nu prøver vi hver morgen og aften når han får skiftet tøj. For han har i flere mdr selv kommet og sagt når der var 'adr' i ble'en...

Så håber vi er begyndt på en god cirkel med toilet - tryghed ved det osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Svei

Mor til Frederic skriver:

Jamen nu prøver vi hver morgen og aften når han får skiftet tøj. For han har i flere mdr selv kommet og sagt når der var 'adr' i ble'en...

Det er starten at de siger det er sket, så begynder de at sige når det sker og til sidst når de har kontrol over blæren, så kan de sige til inden det sker og det er jo det de skal kunne...hjælper ikke meget hvis man skal minde dem om det eller sætte dem på wc hver time.

Men held og lykke med det..

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Det er starten at de siger det er sket, så begynder de at sige når det sker og til sidst når de har kontrol over blæren, så kan de sige til inden det sker og det er jo det de skal kunne...hjælper ikke meget hvis man skal minde dem om det eller sætte dem på wc hver time.

Anmeld

7. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Yrsa skriver:

Tak... håber i hverfald vi har fået en god start..

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Tak... Tror også han var stolt, men også noget overraset for det der lige var komme ud af den anden ende...

Og straks kom næste opgave, at tørre ham bag i... Men han tog det pænt...

Farmand spurgte ham til morgen om han skulle ud at tisse, hvortil han blot svared; nej far, har tisset....

hvor er  han dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.