Ei altså, til aften gjorde han det igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

... Spurgte ham da han var kommet ud af tøjet om han skulle ud på toilet og han svared; Ja...

Tænkte at det ville da være fedt hvis han kunne tisse 2 aftener i streg...

Så satte ham atter på toilet'et og spurgte om han skulle tisse, han laved atter en presse lyd og hovsa... Sårme om han ikke lige laved stort også..

Han var noget overrasket og skulle lige studere den nøjere ned i kummen. Men mor var stolt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

LotteN

Ej hovr er det bare super flot

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Måske det snart er tid til at fjerne bleen...siger han til inden han skal tisse.. for så ville jeg da klart prøve når I har ferie..

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

... Spurgte ham da han var kommet ud af tøjet om han skulle ud på toilet og han svared; Ja...

Tænkte at det ville da være fedt hvis han kunne tisse 2 aftener i streg...

Så satte ham atter på toilet'et og spurgte om han skulle tisse, han laved atter en presse lyd og hovsa... Sårme om han ikke lige laved stort også..

Han var noget overrasket og skulle lige studere den nøjere ned i kummen. Men mor var stolt.

YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!

sådan SUPER FLOT ej hvor er han bare en dygtig dreng kan godt forstå du er super stolt...

Anmeld

7. juni 2010

LotteN skriver:

Ej hovr er det bare super flot

Bare dejlig han viser interesse for det... vildt herligt....

Anmeld

7. juni 2010

Yrsa skriver:

Måske det snart er tid til at fjerne bleen...siger han til inden han skal tisse.. for så ville jeg da klart prøve når I har ferie..

Håber også snart vi har hus, så han kan rende med numsen bar...

Men vi har dog trægulve i den her lejlighed, så det ville ikke være så slemt...

Han bliver jo først 2 til sep..

Anmeld

7. juni 2010

B&J skriver:

YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!

sådan SUPER FLOT ej hvor er han bare en dygtig dreng kan godt forstå du er super stolt...

Tak... Tror også han var stolt, men også noget overraset for det der lige var komme ud af den anden ende...

Og straks kom næste opgave, at tørre ham bag i... Men han tog det pænt...

Farmand spurgte ham til morgen om han skulle ud at tisse, hvortil han blot svared; nej far, har tisset....

Anmeld

7. juni 2010

Agnete

Det var tidligt. Hold da op, han er godt nok sej.

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Mor til Frederic skriver:

Håber også snart vi har hus, så han kan rende med numsen bar...

Men vi har dog trægulve i den her lejlighed, så det ville ikke være så slemt...

Han bliver jo først 2 til sep..

Ja, så er det da bare om at prøve..hvis han er klar så er det jo nu ellers tror jeg der kan gå lang tid før de så bliver renlige. Min den lille var kun lige blevet tå år da han smed bleen og jeg ved fra min mutti at jeg var renlig til jul og først blev 2 år til marts.. tror der er flere end man regner med der kan blive renlige når de er omkring de to år.. konrad havde ikke mere end uheld de første par dage og jeg tror bare han havde glemt han ikke havde ble på.

Men virker han klar, altså har styr på hvad der sker forneden inden det sker, så af med bleen..

Anmeld

7. juni 2010

Agnete skriver:

Det var tidligt. Hold da op, han er godt nok sej.

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.