LHA skriver:
Hej.
Min dreng er 7 1/2 månede. Det er gået rigtig fint med at spise lige indtil at han begyndte at blive syg for 2 1/2 måned siden han blev rigtig forkølet og så startede han med at hoste. Vi havde været ved lægen og vagtlægen et par gange og fik at vide det ikke var slet nok. En dag fik han så høj feber og kunne slet ikke få vejret at vi måtte afsted til lægen igen og endelig denne gang kom vi til en ordenlig læge. Det skal siges de andre læger fik en repimande for at de ikke havde reageret på det de første gange.
Synes ikke vores hverdag er udpræget rutine det følger Markus vi har ikke rigtig faste tidspunkter. Min læge nævnte at det kunne være mange ting der gjorde det. Vi har valgt at skille os af med vores kat og det eneste gulvtæppe vi har er også kommet ud. Har nærmest fået det klinisk rent hjemme hos os og det har hjulpet på hans vejrtrækning. Vi tilbringer det meste af dagen ude (hvis vejret tillader)
Det letter rigtig meget på hans vejrtrækning.
Markus får måde den blå og den brune han skal ca have det 1-2 måneder endu også skal vi gå ned på det havle som nok bliver forbyggende i en lang periode.
Det har fuldt rigtig meget hjemme hos os fordi Markus var meget mærket af det. Jeg vil sjældent en god nats søvn da jeg konstant lå og lyttede til hans vejrtrækning. Men nu hvor medicinen virker er han blevet en lille krutugle igen
Er din søn meget ked af det når han får masken? Spørg endelig hvis der er mere du har brug for at høre..
VH Lea
mht maven så siger lægerne nej, men Nicolaj får tynd mave hvergang han får meget blå medicin...
hm mht trivsel ja så er det hårdt for dem hele tiden og kæmpe for luften.. Nicolaj sover i perioder meget også til middag men når han bliver forkølet og får anfald så sover han med mange opvågninger.. han er meget lille 2 år er han lige blevet og vejer 8.5 kg. det mener de er pga ab. han spiser ret dårlig når han har det skidt med luften..
både hah og hans bror har været ret svær at behandle med medicin, men jeg håber den hjælper din lille dreng hurtig, på et tidspunkt kan du høre når han er ved at trænge til et pust og så kommer han ikke så langt ud.. kryser for at det hjælper jer...
Anmeld