idamaria83 skriver:
Har lige afleveret pigerne til Linas allerførste helt rigtige vuggestuedag uden mor på sidelinien...hun sov derhenne både onsdag og torsdag, men jeg var der med hende om formiddagen begge dage. Så har de jo fri fredag, så hun er afsted nu efter at have været hjemme i tre hele dage. Hun klarede dagene i sidste uge FANTASTISK! De var helt imponerede over min lille skat
alligevel er jeg total tudefjæs lige nu 
Hun så så stor ud, da jeg gik -men opdagede hun mon, at jeg gik? Begynder hun lige pludselig at lede efter mig? Bliver hun ked - og har ikke sin mor til at trøste sig? Hun hostede noget i nat og synes bleen hun leverede, lige inden vi tog afsted var lidt tynd i det - er hun mon ved at blive syg? Og har hendes onde mor så sendt hende et sted hen, hvor man ikke har en mor at putte sig ind til? Jeg selv er blevet GIGAforkølet - med kleenex, kamillete, halspastiller og pamol som mine faste følgesvende - jeg er træt, selvom jeg har sovet fint. Føler mig modløs og tom og vil bare have min lille familie hjemme ved mig! Sidder bare og tuder og har lyst til at hente mine piger hjem igen
Øv...
Åhhhhh.............Søde Ida. Sender dig lige et stort trøstekram. Lige om lidt skal jeg igennem det samme............men ved at det "bare" er i starten at man har det sådan............lige indtil hverdagen igen har fundet sin naturlige gænge.
Anmeld