Pyldrehoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Ida.

Har lige afleveret pigerne til Linas allerførste helt rigtige vuggestuedag uden mor på sidelinien...hun sov derhenne både onsdag og torsdag, men jeg var der med hende om formiddagen begge dage. Så har de jo fri fredag, så hun er afsted nu efter at have været hjemme i tre hele dage. Hun klarede dagene i sidste uge FANTASTISK! De var helt imponerede over min lille skat  alligevel er jeg total tudefjæs lige nu

Hun så så stor ud, da jeg gik -men opdagede hun mon, at jeg gik? Begynder hun lige pludselig at lede efter mig? Bliver hun ked - og har ikke sin mor til at trøste sig? Hun hostede noget i nat og synes bleen hun leverede, lige inden vi tog afsted var lidt tynd i det - er hun mon ved at blive syg? Og har hendes onde mor så sendt hende et sted hen, hvor man ikke har en mor at putte sig ind til? Jeg selv er blevet GIGAforkølet - med kleenex, kamillete, halspastiller og pamol som mine faste følgesvende - jeg er træt, selvom jeg har sovet fint. Føler mig modløs og tom og vil bare have min lille familie hjemme ved mig! Sidder bare og tuder og har lyst til at hente mine piger hjem igen  

Øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Har lige afleveret pigerne til Linas allerførste helt rigtige vuggestuedag uden mor på sidelinien...hun sov derhenne både onsdag og torsdag, men jeg var der med hende om formiddagen begge dage. Så har de jo fri fredag, så hun er afsted nu efter at have været hjemme i tre hele dage. Hun klarede dagene i sidste uge FANTASTISK! De var helt imponerede over min lille skat  alligevel er jeg total tudefjæs lige nu

Hun så så stor ud, da jeg gik -men opdagede hun mon, at jeg gik? Begynder hun lige pludselig at lede efter mig? Bliver hun ked - og har ikke sin mor til at trøste sig? Hun hostede noget i nat og synes bleen hun leverede, lige inden vi tog afsted var lidt tynd i det - er hun mon ved at blive syg? Og har hendes onde mor så sendt hende et sted hen, hvor man ikke har en mor at putte sig ind til? Jeg selv er blevet GIGAforkølet - med kleenex, kamillete, halspastiller og pamol som mine faste følgesvende - jeg er træt, selvom jeg har sovet fint. Føler mig modløs og tom og vil bare have min lille familie hjemme ved mig! Sidder bare og tuder og har lyst til at hente mine piger hjem igen  

Øv...

nej nej nej! lille Lina har ikke en ond mor! Lina er har det fint og er ved at lære verden at kende;0)

og du er snot forkølet og trænger til at pleje dig selv! så det er det du skal;0)fint en god film....og drik lidt te.... eller cola (jeg skal altid have cola når jeg er syg)

så skal du se, tiden flyver afsted og du skal snart hen og hente pigerne igen

stort knus og god bedring

Anmeld

7. juni 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Øv...

Sikke noget møj at du er gået hen og blevet syg Du må have en rigtig god bedring.

Mon ikke de ringer fra vuggestuen hvis hun er syg eller bliver meget ked.

Men jeg kender godt føelsen af at man er den værste person i verden, når man sådan aflever sit barn for første gang alene en HEL dag i vuggesruen Men jeg er sikker på at hun hygger sig

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Øv...

Jamen sødeste Ida da, du er skam ikke nogen ond mor. Tvært imod!!! Du er en varm, kærlig og omsorgsfuld mor!!!!

Lina er en rigtig dygtig stor lille pige. Hende kan du kun være stolt af. Er sikker på hun klare det flot igen i dag i vuggestuen!

Æv at du er så hårdt ramt af en forkølelse. Godt du har nogle timer for dig selv i dag så du kan putte dig godt ned under dynen.

Inden du ser dig om har du din kære familie hos dig - Husk på at det er sundt at savne dem - Så længe det ikke er aaaalt for lang tid af gangen!

Mange knus og ønsker dig god bedring

Anmeld

7. juni 2010

Ida.

ÅH TAK TØSER - nu tuder jeg endnu mere - man ved bare, at man kan regne med jer, når man er lidt trist...

Jeg ved, at så længe jeg intet hører fra vuggestuen, så har Lina det godt! Hun kender stedet, personalet og har Annika hos sig - Lina er modsat sin storesøster en meget stærk lille pige, så jeg ved jo inderst inde godt, at hun hygger sig...alligevel har jeg bare lyst til at kramme hende og ikke give slip! Synes sgu de her forskellige perioder i de smås liv er hårde for mig som deres mor - for ungerne går det som oftest nemt...men jeg synes, at det er svært at give slip...

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Øv...

Søde Ida.

Først et kram   ....Jeg ved LIGE hvordan du har det!!

Men du ved også, at det er en periode, som man bare lige skal over.
Forandringer er altid sværre i starten.
Men ligesom det er blevet OK at aflevere Annika, så vil det også blive mere og mere hverdags-ting, at aflevere Lina.

Og jeg ved også, at du er slem til at samle tanker sammen, så de hober sig op og bliver uoverskuelige og sværre. Sådan er jeg nemlig også selv. Og det er man nødt til at fortælle sig selv, og lade være med.

Jeg er sikker på, at Lina hygger sig vældigt derhenne.
Og så er tiden man får sammen endnu mere "PÅ"-agtige, fordi man får ladet lidt op, mens man er fra hinanden, og har nået at SAVNE hinanden lidt.

Hvis Lina er syg eller meget ked af det, så ville de ringe efter dig.
Og hvis du har det meget skidt, så tag og ring derhen og hør dem ad, hvordan det går med hende. Det er de ret forstående overfor og okay med at man gør.

Men dine følelser er så normale, søde. Og jeg kan sagtens forstå dig.

Jeg håber du bliver lettet over det, når du henter dem igen senere, og får at vide, at Lina bare har hygget sig og haft det godt 

KNUS !!!!!

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

ÅH TAK TØSER - nu tuder jeg endnu mere - man ved bare, at man kan regne med jer, når man er lidt trist...

Jeg ved, at så længe jeg intet hører fra vuggestuen, så har Lina det godt! Hun kender stedet, personalet og har Annika hos sig - Lina er modsat sin storesøster en meget stærk lille pige, så jeg ved jo inderst inde godt, at hun hygger sig

...alligevel har jeg bare lyst til at kramme hende og ikke give slip! Synes sgu de her forskellige perioder i de smås liv er hårde for mig som deres mor - for ungerne går det som oftest nemt...men jeg synes, at det er svært at give slip...

Jeg havde det på præcis samme måde! Så jeg har fuld forståelse for det!

Anmeld

7. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Søde Ida.

Først et kram   ....Jeg ved LIGE hvordan du har det!!

Men du ved også, at det er en periode, som man bare lige skal over.
Forandringer er altid sværre i starten.
Men ligesom det er blevet OK at aflevere Annika, så vil det også blive mere og mere hverdags-ting, at aflevere Lina.

Og jeg ved også, at du er slem til at samle tanker sammen, så de hober sig op og bliver uoverskuelige og sværre. Sådan er jeg nemlig også selv. Og det er man nødt til at fortælle sig selv, og lade være med.

Jeg er sikker på, at Lina hygger sig vældigt derhenne.
Og så er tiden man får sammen endnu mere "PÅ"-agtige, fordi man får ladet lidt op, mens man er fra hinanden, og har nået at SAVNE hinanden lidt.

Hvis Lina er syg eller meget ked af det, så ville de ringe efter dig.
Og hvis du har det meget skidt, så tag og ring derhen og hør dem ad, hvordan det går med hende. Det er de ret forstående overfor og okay med at man gør.

Men dine følelser er så normale, søde. Og jeg kan sagtens forstå dig.

Jeg håber du bliver lettet over det, når du henter dem igen senere, og får at vide, at Lina bare har hygget sig og haft det godt 

KNUS !!!!!

Alt det du skriver - jeg ved det jo godt med min fornuft - men mine følelser og tanker er bare i en anden retning - og jeg ved, at det lige nu og her er mit behov, at have min lille pige hos mig - og jeg ved også, at når det hele er blevet hverdag, så vil jeg netop nyde at ungerne er afsted, så jeg kan få lavet en masse uden at have dem hængene omkring benene! Og ja, tankerne og følelserne har hobet sig op - i sidste uge gik det bare så fint, og jeg følte det helt naturligt at lade Lina være der - torsdag var hun der alene fra 10-15 uden de mindste problemer - idag gik jeg kl. 9.30 og henter dem igen omkring kl. 15, så dagen er ikke længere....men det er som om, at jeg først har reageret idag og er totalt pyldermor!

Anmeld

7. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde! Så jeg har fuld forståelse for det!

Hvordan skal det ikke lige gå, når ungerne flytter hjemmefra

Anmeld

7. juni 2010

Ida.

Lina havde selvfølgelig haft en RIGTIG god dag! De var endnu engang imponerede over, hvor let hun er og hvordan hun bare passer ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.