Blødning og er 38+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

neddi1

MariaE skriver:

og det er ikke slimet blod???

For så er det jo tegnblødning i stedet for og så føder du sgi sikkert snart:-)

Nej det syntes jeg ikke det lignede, men gik jo dælme så stærkt at det er svært at sige.. ene øjeblik var det der og i næste omgang var der ikke mere... Dog er jeg ikke i tvivl om at han snart kommer ud - han har forsøgt sig gennem min side de sidste 2 uger så jeg siger at ligeså snart han finder ud hvad hvilken vej han skal ud, så kommer han, hehe..

Og tegnblødning - ville det ikke lægge sig i trusserne`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Muffinmus

hmm, svært at sige. Nogle gange kommer der jo kun en lille smule på en gang, andre gange slet og og andre gange en hel masse over længere tid.

Første gang hvade jeg hverken tegnblødning, vandet gik ikke osv.

2 gang fik jeg nok 5 veer, så gik jeg på wc hvor vandet så åbenbart var gået og med tegnblødning..så det var sgu alle tegn på en gang, så er man da i det mindste ikke i tvivl om at det er nu

Anmeld

8. juni 2010

neddi1

MariaE skriver:

hmm, svært at sige. Nogle gange kommer der jo kun en lille smule på en gang, andre gange slet og og andre gange en hel masse over længere tid.

Første gang hvade jeg hverken tegnblødning, vandet gik ikke osv.

2 gang fik jeg nok 5 veer, så gik jeg på wc hvor vandet så åbenbart var gået og med tegnblødning..så det var sgu alle tegn på en gang, så er man da i det mindste ikke i tvivl om at det er nu

Hehe, nej det må du nok sige - nogle meget forskellige forløb..

Jeg har ikke født endnu og han sku gerne blive derinde til efter torsdag kl. 13, da jeg skal til min sidste eksamen.. hehe, bliver spændende at se om det lykkes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.