Blødning og er 38+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.629 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

neddi1

Hej Alle,

Har lige været på toilet (med afføring) - og da jeg så tørrer mig er der blod på papiret og i toilettet. Jeg skyndte mig at tage noget nyt papir og tørre igen hvorefter der ikke kommer mere blod - og heller ikke da jeg tørrer foran er mere.

Hvad skal jeg tro, gøre osv? Blev sq forskrækket, for syns der var en god slat blod  - også i toilettet. Har ikke blødt overhovedet tidligere i graviditeten..

Har nu taget et bind på for at se om der skulle komme mere, men er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

neddi1 skriver:

Hej Alle,

Har lige været på toilet (med afføring) - og da jeg så tørrer mig er der blod på papiret og i toilettet. Jeg skyndte mig at tage noget nyt papir og tørre igen hvorefter der ikke kommer mere blod - og heller ikke da jeg tørrer foran er mere.

Hvad skal jeg tro, gøre osv? Blev sq forskrækket, for syns der var en god slat blod  - også i toilettet. Har ikke blødt overhovedet tidligere i graviditeten..

Har nu taget et bind på for at se om der skulle komme mere, men er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

hmmmm kan det være kommet fra numsen? jeg tænker på, når man er gravid kan man godt få en slags hæmoider... og hvis sådan en "springer" så kommer/kan der komme en del blod...

der kan også springe et blodkar oppe i skeden....

eller slimproppen kan vidst godt medføre lidt blod...

alt sammen er ufarligt! og du har jo ikke ondt?

hvis du er helt ude af den, så ring til læge eller JM

Anmeld

7. juni 2010

neddi1

Nej har ikke ondt så nok også derfor jeg blev så forskrækket..

Har ikke en ide om at jeg har en hæmoride da jeg heller ikke har smerter fra numsen (elsker det ord - hehe)

Nej, jeg ser lige tiden af om der kommer mere, for blodet var helt frisk, så er ikke bange for at det er noget der er langt inde eller hvordan jeg skal sige det..

Slimproppen røg for 2 uger siden så den tror jeg ikke har noget med det at gøre..

Anmeld

7. juni 2010

VIPpigen

Nu ved jeg godt du er MEGET længere henne end jeg er, men jeg var til en tidlig scanning i maj, pga blødninger i starten af graviditeten, og der fortalte sygeplejersken at når du skal af med afførning så kan man faktisk godt bløde fra skeden, også frisk. Det kan være fordi afførringen er lidt hård, og på en eller anden sjov måde kan skrabe på inde i skeden. Men det kunne godt bare komme når du skal af med bummelum... Jeg har det selv lidt når jeg skal, så kan jeg stadig bløde lidt, men ikke så meget som det har været. Så hold lidt øje med det, for det kan godt bare være nogen rifter din afføring har lavet ved væggen mellem endetarm, og skeden... Ved ikke om du kan følge den!! eller om det er forklaret ordentligt... hihi.

Anmeld

7. juni 2010

B&J

det kan også komme fra numsen hvis afføring er lidt hård fordi man tager jern...

Anmeld

7. juni 2010

neddi1

VIPpigen skriver:

Nu ved jeg godt du er MEGET længere henne end jeg er, men jeg var til en tidlig scanning i maj, pga blødninger i starten af graviditeten, og der fortalte sygeplejersken at når du skal af med afførning så kan man faktisk godt bløde fra skeden, også frisk. Det kan være fordi afførringen er lidt hård, og på en eller anden sjov måde kan skrabe på inde i skeden. Men det kunne godt bare komme når du skal af med bummelum... Jeg har det selv lidt når jeg skal, så kan jeg stadig bløde lidt, men ikke så meget som det har været. Så hold lidt øje med det, for det kan godt bare være nogen rifter din afføring har lavet ved væggen mellem endetarm, og skeden... Ved ikke om du kan følge den!! eller om det er forklaret ordentligt... hihi.

Jo tak, forstår det godt..

Nej i og med at jeg ikke har smerter vil jeg heller ikke ringe til jm og være træls.. Så holder bare øje med det og ser hvad der sker..

Men tak for svaret!

Anmeld

7. juni 2010

neddi1

B&J skriver:

det kan også komme fra numsen hvis afføring er lidt hård fordi man tager jern...

Okay.. Ja, har jeg bare ikke været ude for før nu så, men ja, lyder da logisk...

Anmeld

7. juni 2010

B&J

neddi1 skriver:

Okay.. Ja, har jeg bare ikke været ude for før nu så, men ja, lyder da logisk...

min endetarm er ikke den bedste så har prøvet det en masse gang men jern kan gå ind og gøre så man kan komme til af bløde så kan man spise de piller der hedder HUSK det er bare et kosttilskud og gør som afføringen ikke bliver så hård

Anmeld

7. juni 2010

neddi1

B&J skriver:

min endetarm er ikke den bedste så har prøvet det en masse gang men jern kan gå ind og gøre så man kan komme til af bløde så kan man spise de piller der hedder HUSK det er bare et kosttilskud og gør som afføringen ikke bliver så hård

Hehe nej har godt hørt om flere der har problemer med at det er for hårdt når det skal ud, og det syns jeg nu egentlig at jeg har været forskånet for..

Anmeld

7. juni 2010

Muffinmus

og det er ikke slimet blod???

For så er det jo tegnblødning i stedet for og så føder du sgi sikkert snart:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.