stakkels buk.. lidt lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

lucas<3

Tjuhl skriver:

jeg har lige talt med Søren om din historie og vi er ret enige om, at det MÅ være en krybskytte og at I skal have fat i politiet.

for det første må man ikke jage efter solnedgang, det er ulovligt. han må ikke jage på andres grund (dog må han muligvis gerne forfølge et såret dyr ind på andres grund). man må slet ikke jage uden hund, det er også ulovligt. og så ved jeg ikke om I kunne se om han skød med riffel eller haglgevær, men det er KUN bukkejagt med riffel der er lovlig lige nu (altså her om foråret).

han må jo kende din morfar, siden han siger hans navn der til sidst, så hvis I ringer til polititet, så må din morfar kunne fortælle mere om hvem jægeren er. og hvis han samtidig går rundt med grå stær, så er det jo med fare for liv og lemmer at have ham rendene rundt med jagttegn!

der har spøjst nok lige været en anden situation igår aftes i Århus med nogle unge krybskytter der også sårede en buk, som de var ude og lede efter

men i hvert fald - ring til polititet

han havde sådan en riffel og kiggeret med men ingen hund..

vi fik fandt i hans navn men chris og jeg blev enige om at vi nok skulle ha ringet noget før.

min morfar sagde at det tog de sig ikke a for det var ikke noget de gik efter.. men ja han var en krybskytte det blev vi os hurtige enig om. voser nabo er en ældre herre på 80 som virkelig var ked a det i går over at ham jægeren havde skudt den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
luppe-laban skriver:

han havde sådan en riffel og kiggeret med men ingen hund..

vi fik fandt i hans navn men chris og jeg blev enige om at vi nok skulle ha ringet noget før.

min morfar sagde at det tog de sig ikke a for det var ikke noget de gik efter.. men ja han var en krybskytte det blev vi os hurtige enig om. voser nabo er en ældre herre på 80 som virkelig var ked a det i går over at ham jægeren havde skudt den..

Hvis det er en krybskytte skal det da meldes til politiet. Krybskytteri er ulovligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.