Vil have min baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

KajaH

Jeg forstår også godt du gerne vil være ung mor, jeg er også selv helt enormt meget skruk, desværre vil kæresten vente.

fingre for jer.

Kaja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Lotus86

trine1989 skriver:

hej mia

ja når man har klamydia er det jo ikke særlig smart at prøve at blive gravid, og kan give varrige meen ved at danne væv i æggestokkene som gør det sværre for ægget at blive befrugtet.

fingre for i begge er sunde og raske.

"baby-kliser" har jeg aldrig hørt om før. er selv i fuld gang med projekt Baby.

må jeg være så fræk og spørge hvorfor du vil være mor i så ung en alder?

knus Trine

Trine89 - ja undskyld jeg lige kommenterer på dit indlæg i en andens tråd, men jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, når du spørger hvorfor hun gerne vil have børn i så ung en alder.. Er 21 år da ikke en ung alder at få børn i?

Jeg håber ikke ikke du ser mit indlæg som noget negativt, for sådan er det bestemt ikke ikke ment

-Nanna

Anmeld

15. juni 2010

trine1989

npn skriver:

Trine89 - ja undskyld jeg lige kommenterer på dit indlæg i en andens tråd, men jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, når du spørger hvorfor hun gerne vil have børn i så ung en alder.. Er 21 år da ikke en ung alder at få børn i?

Jeg håber ikke ikke du ser mit indlæg som noget negativt, for sådan er det bestemt ikke ikke ment

-Nanna

Hej Nanna

jo det er nemlig ungt så derfor forstår jeg ikke at man gerne vil have børn når man er under 20 år. jeg ved at om man bliver gode forældre eller ej ikke har noget med alder at gøre, jeg var også selv som 18-19 årige meget skruk. men jeg havde nogle mål for hvad jeg ville give mit barn og hvilke rammer der skulle være, netop fordi jeg selv havde prøvet meget i mit liv.

jeg vil have styr på fremtiden inden jeg vil sætte børn iverden.

Nu skal jeg starte på pædagoguddannelsen, har det fantastisk, har fundet manden i mit liv, eget hus som er nyrenoveret og 100 % færdigt til baby kommer og det er første gang i mit liv at jeg har et "hjem" hvor jeg kan slappe af og ikke være urolig.

min mand er udd. murer og vores økonomi er rigtig go, også når jeg skal på su. så man ikke skal vende hver en øre.

jeg har rigtig mange forventninger til mig selv ang at have familie, ikke at jeg siger jeg bliver perfekt pga det, men jeg har tilsidesat mit eget ønske og behov i mange år, for at blive mor og tænkt på hvad en baby behøver og hvad der vil give mig mere overskud til at kun tænke 100 % på den lille.

Alt dette synes jeg at jeg i en ung alder af 21 år har opnået   nu glæder jeg mig bare til at blive mor.

ved det blev langt men når du spørger så skal du også få et svar

knus Trine

Anmeld

15. juni 2010

Miia90

Mia Her har styr på sit liv og fylder 20 her i juli. har uddannnelse og det har kæresten også. vi har boedet sammen i 2.5 år i vores lejlighed. Min moar drømte om og blive bedste. men nåede det desværre ikk da hun tabte kampen mod kræften  d1 nov 09

Men noget af det sidste hun sagde til mig var at når jeg fik mig en pige så skal hun hedde Philippa. og det skal vores første pige bare hedde  

hele familien glæder sig helt vildt. og kigger på andels bolig. + jeg har arvet mange penge.

Så kan ikk se hvorfor vi skulle vente

Anmeld

16. juni 2010

trine1989

Miia90 skriver:

Mia Her har styr på sit liv og fylder 20 her i juli. har uddannnelse og det har kæresten også. vi har boedet sammen i 2.5 år i vores lejlighed. Min moar drømte om og blive bedste. men nåede det desværre ikk da hun tabte kampen mod kræften  d1 nov 09

Men noget af det sidste hun sagde til mig var at når jeg fik mig en pige så skal hun hedde Philippa. og det skal vores første pige bare hedde  

hele familien glæder sig helt vildt. og kigger på andels bolig. + jeg har arvet mange penge.

Så kan ikk se hvorfor vi skulle vente

hej mia

indlægget var ikke rettet mod dig eller andre...

der blev  spurgt til et indlæg dig og mig allerede har skrevet om....

det jeg svarede var egne erfaringer, ambitioner og tanker omkring at have familie.

man ser jo desværre rigtig mange især unge piger der vil have en familie i en alt for ung alder hvor det viser sig at de ikke kan klare opgaven.

men dermed også sagt at man sagtens kan have et stabilt liv og være en super ung glad overskudsmor

så dette var intet ondt om dig

knus

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

trine1989 skriver:

Hej Nanna

jo det er nemlig ungt så derfor forstår jeg ikke at man gerne vil have børn når man er under 20 år. jeg ved at om man bliver gode forældre eller ej ikke har noget med alder at gøre, jeg var også selv som 18-19 årige meget skruk. men jeg havde nogle mål for hvad jeg ville give mit barn og hvilke rammer der skulle være, netop fordi jeg selv havde prøvet meget i mit liv.

jeg vil have styr på fremtiden inden jeg vil sætte børn iverden.

Nu skal jeg starte på pædagoguddannelsen, har det fantastisk, har fundet manden i mit liv, eget hus som er nyrenoveret og 100 % færdigt til baby kommer og det er første gang i mit liv at jeg har et "hjem" hvor jeg kan slappe af og ikke være urolig.

min mand er udd. murer og vores økonomi er rigtig go, også når jeg skal på su. så man ikke skal vende hver en øre.

jeg har rigtig mange forventninger til mig selv ang at have familie, ikke at jeg siger jeg bliver perfekt pga det, men jeg har tilsidesat mit eget ønske og behov i mange år, for at blive mor og tænkt på hvad en baby behøver og hvad der vil give mig mere overskud til at kun tænke 100 % på den lille.

Alt dette synes jeg at jeg i en ung alder af 21 år har opnået   nu glæder jeg mig bare til at blive mor.

ved det blev langt men når du spørger så skal du også få et svar

knus Trine

Der er jo ik den store forskel på at være 19 og 21 år. Og når nu vedkommende selv har uddannelse og god økonomi, så er hun garanteret lige så godt rustet som du og din kæreste er  I bliver begge ungre mødre, men det betyder ikke at I ikke blive gode mødre!

Anmeld

17. juni 2010

Kløver

Miia90 skriver:

Jeg víl bare så gerne have min ønske baby snart.

skal ha ringet il lægen og idag og hører om jeg og kæresten kan komme op og aflevere en urin prøve og lige og være sikkker på vi ikk har mere klamydia

Håber på vi måske har fundet  årsagen til vi har haft så svært ved det.

Man bliver jeg ikk gak i når man sidder og kigger på barnevogen. og har fået min drømme vogn

overvejer og prøve det der "baby kliser" er det nogen gode ide? når jeg aldrig har været gravid

Mia som virkerlig bare gerne vil have sin baby

kan sagtens forstå dig, har det på samme måde, jeg har prøvet det babyklister og virkede ikke for mig, droppede det efter nogle måneder, da ejg synes at det var lidt dyrt, for var jo en lille flaske, og den svandt jo hurtigt når amn skulle tage det 3 gange om dagen, så det er droppet fra min side, lige min erfaring, ved andre har haft god erfaring med det. Synes jeg er meget utålmodig, men har jeg u været længe, for gik jo meget lang tid før vi egentlig kunne komme igang, så da vi endelig kunne komme igang håbede man jo på hurtigt resultat.

Vi er henvist videre til gynækolog og skal til 2 samtale i næste uge og have svar på mine prøver, og manden skal også ha taget prøver.

hvor længe har i prøvet?

håber snart det lykkedes for jer

Anmeld

17. juni 2010

trine1989

Ansemusen skriver:

Der er jo ik den store forskel på at være 19 og 21 år. Og når nu vedkommende selv har uddannelse og god økonomi, så er hun garanteret lige så godt rustet som du og din kæreste er  I bliver begge ungre mødre, men det betyder ikke at I ikke blive gode mødre!

det er jeg klar over... har jeg heller ikke på noget tidspunkt sagt...

Anmeld

17. juni 2010

trine1989

Ansemusen skriver:

det var ikke for at snerre men dette emne er blevet diskuteret jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg tror ud fra hendes alder at hun ikke vil klare det ligeså godt som en der er ældre ville.  

jeg skriver af egne erfaringer og spurgte blot indlæggets opretter af hvilke grunde de gerne vil stifte familie nu da der kan være mange grunde dertil.

da jeg var 19 som kun er 2 år siden var jeg slet ikke så langt som jeg er nu og er meget glad for at jeg ventede de 2 år så jeg kunne få styr på alle de ting jeg mener er vigtig når man gerne vil have familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.