npn skriver:
Trine89 - ja undskyld jeg lige kommenterer på dit indlæg i en andens tråd, men jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, når du spørger hvorfor hun gerne vil have børn i så ung en alder..
Er 21 år da ikke en ung alder at få børn i?
Jeg håber ikke ikke du ser mit indlæg som noget negativt, for sådan er det bestemt ikke ikke ment
-Nanna
Hej Nanna
jo det er nemlig ungt så derfor forstår jeg ikke at man gerne vil have børn når man er under 20 år. jeg ved at om man bliver gode forældre eller ej ikke har noget med alder at gøre, jeg var også selv som 18-19 årige meget skruk. men jeg havde nogle mål for hvad jeg ville give mit barn og hvilke rammer der skulle være, netop fordi jeg selv havde prøvet meget i mit liv.
jeg vil have styr på fremtiden inden jeg vil sætte børn iverden.
Nu skal jeg starte på pædagoguddannelsen, har det fantastisk, har fundet manden i mit liv, eget hus som er nyrenoveret og 100 % færdigt til baby kommer og det er første gang i mit liv at jeg har et "hjem" hvor jeg kan slappe af og ikke være urolig.
min mand er udd. murer og vores økonomi er rigtig go, også når jeg skal på su. så man ikke skal vende hver en øre.
jeg har rigtig mange forventninger til mig selv ang at have familie, ikke at jeg siger jeg bliver perfekt pga det, men jeg har tilsidesat mit eget ønske og behov i mange år, for at blive mor og tænkt på hvad en baby behøver og hvad der vil give mig mere overskud til at kun tænke 100 % på den lille.
Alt dette synes jeg at jeg i en ung alder af 21 år har opnået
nu glæder jeg mig bare til at blive mor. 
ved det blev langt men når du spørger så skal du også få et svar
knus Trine
Anmeld