Vil have min baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Miia90

Jeg víl bare så gerne have min ønske baby snart.

skal ha ringet il lægen og idag og hører om jeg og kæresten kan komme op og aflevere en urin prøve og lige og være sikkker på vi ikk har mere klamydia

Håber på vi måske har fundet  årsagen til vi har haft så svært ved det.

Man bliver jeg ikk gak i når man sidder og kigger på barnevogen. og har fået min drømme vogn

overvejer og prøve det der "baby kliser" er det nogen gode ide? når jeg aldrig har været gravid

Mia som virkerlig bare gerne vil have sin baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

trine1989

Miia90 skriver:

skal ha ringet il lægen og idag og hører om jeg og kæresten kan komme op og aflevere en urin prøve og lige og være sikkker på vi ikk har mere klamydia

Man bliver jeg ikk gak i når man sidder og kigger på barnevogen. og har fået min drømme vogn

overvejer og prøve det der "baby kliser" er det nogen gode ide? når jeg aldrig har været gravid

hej mia

ja når man har klamydia er det jo ikke særlig smart at prøve at blive gravid, og kan give varrige meen ved at danne væv i æggestokkene som gør det sværre for ægget at blive befrugtet.

fingre for i begge er sunde og raske.

"baby-kliser" har jeg aldrig hørt om før. er selv i fuld gang med projekt Baby.

må jeg være så fræk og spørge hvorfor du vil være mor i så ung en alder?

knus Trine

Anmeld

8. juni 2010

Miia90

Vi er begge raske igen også har ægløsning så vi er bare kaniner de næste par dage

jeg har altid gerne være ung mor, tror bare det ligger i familien. og min moar ville gerne være mormor, men nåede det desværre ikk da hun tabte kampen med kræften 1nov 09

Kram

Anmeld

8. juni 2010

trine1989

Miia90 skriver:

Vi er begge raske igen også har ægløsning så vi er bare kaniner de næste par dage

jeg har altid gerne være ung mor, tror bare det ligger i familien. og min moar ville gerne være mormor, men nåede det desværre ikk da hun tabte kampen med kræften 1nov 09

Kram

det er jeg ked af at høre med din mor.

Godt at i er raske igen.

ville bare høre da jeg har svært ved at forstå at man vil være mor i så ung alder, jeg var selv meget skruk som 19 årig men jeg ville gerne have faste rammer og et stabilt liv samt økonomien i orden føst...

er 21 år nu og har hus mand, arbejde skal starte på drømme uddannelsen også forhåbentlig snart med en lille spire i maven

Anmeld

8. juni 2010

Miia90

vi bor dog i en 3vær lejlighed og er færdig uddannet social og sundhedshjælper og er kæresten også uddannet. + jeg har fået mange penge efter jeg arvet min moar

Anmeld

8. juni 2010

trine1989

Miia90 skriver:

vi bor dog i en 3vær lejlighed og er færdig uddannet social og sundhedshjælper og er kæresten også uddannet. + jeg har fået mange penge efter jeg arvet min moar

okay det lyder da bare rigtig dejligt for jer 

kæmpe stort held og lykke med pb 

Anmeld

8. juni 2010

Miia90

Mange tak

Anmeld

8. juni 2010

morethanperfect

Miia90 skriver:

Held og lykke med det

Forstår skam godt du vil være ung mor <3

Anmeld

8. juni 2010

Miia90

taaark for din støtte

Anmeld

8. juni 2010

LinLin

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.