Jeg er nogenlunde tilbage (inkl. billedspam af Albert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Ida.

Velkommen tilbage - og velkommen hjem! Og er du da færdig, han er smuk!  kan godt forstå I er forelskede, for han er altså bare for lækker!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Hej herlige piger, 

MANGE, MANGE TAK FOR JERES SØDE HILSENER!!

Albert og jeg kom hjem fra Neonatal på Herlev i onsdags. Dér var han indlagt i 3 uger. Selv blev jeg udskrevet efter ca. 2 uger og kom derefter på Neonatal og lå sammen med ham.

Albert har ligget i cpap, lyskasse og blevet behandlet for en streptokok-infektion.
Til sidst var det eneste, der afholdt os fra en udskrivelse, at amningen ikke kørte. Samtidigt med, at han blev ammet, fik han også min mælk i en sonde.
Der har været en del forskellige kostplaner, alt efter hvilken læge, der tilså ham. Heldigvis var det oftest en lidt mere "modig" læge, der besluttede at prøve nogle lidt "hårdere" planer, så Albert blev udfordret lidt og det fik ham til at vågne lidt op. Og det var egentlig dét, der var problemet med amningen.
Albert sover enormt meget og inden vi kom hjem, faldt han hurtigt i søvn, når han blev ammet.

Heldigvis viste kontrolvejningen i fredags, at han har taget fint på.  

Albert er meget nem. Han græder næsten ikke og faktisk har jeg endnu ikke hørt ham tage en ordentlig vræletur. 

Nicolai og jeg er ekstremt forelsket i vores lille vidunder!! Det hele føles meget abstrakt: tænk! Nu er vores lille Bønne kommet. Synes ikke, at det er synderligt længe siden, at han blot var den der lille 1 cm. lange bønne på skærmen hos gynækologen. Og nu er han her! Dejlig og fortryllende med sin duft, sine lyde, sine bløde hænder, sit ubevidste smil, sine blå øjne og sit gyldne, fine hår.

Ååååh hvor er han bare en lækker og smuk dreng

Sikke nogle super gode billeder af ham!

Velkommen hjem og ikke mindst; TILLYKKE med drenge-basse og med titlen som moooaaar

Anmeld

7. juni 2010

Ranarupta

Maaaange tak!

Det er bare så lækkert at være hjemme! Jeg nåede at få totalt ø-kuller på hospitalet, da jeg havde været der i en uges tid. Dér var jeg lige ved at få spat og kræve, at vi kom hjem.

Heldigvis slog fornuften til - vi var der jo af en vigtig årsag. Så jeg forenede mig med, at vi muligvis skulle være der ret længe (vi fik at vide, at tommelfingerreglen er, at man er der til terminsdatoen - i vores tilfælde d.19/6!), og derfra gik det bedre med at undgå spat og ø-kuller Dog begyndte jeg at være en smule nervøs for, at de ville sende en regning på husleje.

Imorgen kommer vores sundhedsplejerske, hvilket jeg er meget spændt på.

Anmeld

7. juni 2010

oo

hold da op hvor er han fin - og han ser lysvågen og opmærksom ud på billederne og alt det hår!! rigtigt hår, ser det ud som og ikke sådan noget babyfimset noget

jeg skal bare liiiige vænne mig til at han hedder Albert og ikke Bønne

Anmeld

7. juni 2010

Sofia

Ej hvor synes jeg altså bare han er en éner! Der er noget helt særligt over de billeder - han er lige som jeg forestiller mig en lille baby-boy

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Forøvrigt.... totalt lækkert navn Men det ved du jo at jeg synes

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Åh KÆMPE tillykke Karina. Hvor er han bare SMUK!!!! Jeg kan godt forstå I er forelskede!!!!!

Anmeld

8. juni 2010

lion

Ranarupta skriver:

Albert og jeg kom hjem fra Neonatal på Herlev i onsdags. Dér var han indlagt i 3 uger. Selv blev jeg udskrevet efter ca. 2 uger og kom derefter på Neonatal og lå sammen med ham.

Hej.

Sikke en omgang Albert skulle igennem for at komme hjem.

Hvor lyder det godt at han har taget på.

Lækkert navn og hvor er han bare skøn

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Nej nej nej! Hvor er det bare et dejligt indlæg du har fået lavet der! Og må tilstå at jeg simpelthen er forelsket i lille Bønne, åh nej, Albert ! ! Han er bare for nuser lækker putte trold ! Har virkeligt tænkt på jer efter du skrev at du havde født så tidligt! Skønt det hele funker og at han er så nem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.