Jeg er nogenlunde tilbage (inkl. billedspam af Albert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Ranarupta

Hej herlige piger, 

MANGE, MANGE TAK FOR JERES SØDE HILSENER!!

Albert og jeg kom hjem fra Neonatal på Herlev i onsdags. Dér var han indlagt i 3 uger. Selv blev jeg udskrevet efter ca. 2 uger og kom derefter på Neonatal og lå sammen med ham.

Albert har ligget i cpap, lyskasse og blevet behandlet for en streptokok-infektion.
Til sidst var det eneste, der afholdt os fra en udskrivelse, at amningen ikke kørte. Samtidigt med, at han blev ammet, fik han også min mælk i en sonde.
Der har været en del forskellige kostplaner, alt efter hvilken læge, der tilså ham. Heldigvis var det oftest en lidt mere "modig" læge, der besluttede at prøve nogle lidt "hårdere" planer, så Albert blev udfordret lidt og det fik ham til at vågne lidt op. Og det var egentlig dét, der var problemet med amningen.
Albert sover enormt meget og inden vi kom hjem, faldt han hurtigt i søvn, når han blev ammet.

Heldigvis viste kontrolvejningen i fredags, at han har taget fint på.  

Albert er meget nem. Han græder næsten ikke og faktisk har jeg endnu ikke hørt ham tage en ordentlig vræletur. 

Nicolai og jeg er ekstremt forelsket i vores lille vidunder!! Det hele føles meget abstrakt: tænk! Nu er vores lille Bønne kommet. Synes ikke, at det er synderligt længe siden, at han blot var den der lille 1 cm. lange bønne på skærmen hos gynækologen. Og nu er han her! Dejlig og fortryllende med sin duft, sine lyde, sine bløde hænder, sit ubevidste smil, sine blå øjne og sit gyldne, fine hår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Skouboe

Velkommen tilbage og tillykke med jeres lille skønhed - han er godt nok kær

Anmeld

6. juni 2010

anna-jonas

Nøøøøøjjjjj, hvor er han bare FIN.

Er helt forelsket i den flotte blonde fyr.

Stort tillykke med ham, og velkommen hjem.

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Jeg var lige ved at vræle, bare ved at læse dét med, at han var en 1 cm. bønne på skærmen hos gynækologen for så kort tid siden, og nu er han her.

Sikke en start på livet. Men dejligt at høre, at I er kommet igennem det.

Og hvor er han dog bare for skøn. KÆMPE STORT TILLYKKE MED HAM.

En lille Albert i NS-børneflokken   

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ih og åhhh hvor er han superlækker - er helt vild med den manke!!! Velkommen hjem og TILLYKKE!!!!

KH

Rosa

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Nøøjjj hvor er han lækker!!!!!

Og det hår der!

Dejligt at i er hjemme igen, man kan altså blive kulret i hovedet af at lægge på sygehuset så længe!

Og endnu engang tillykke med ham!

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Ranarupta skriver:

Hej herlige piger, 

Albert og jeg kom hjem fra Neonatal på Herlev i onsdags. Dér var han indlagt i 3 uger. Selv blev jeg udskrevet efter ca. 2 uger og kom derefter på Neonatal og lå sammen med ham.

Albert har ligget i cpap, lyskasse og blevet behandlet for en streptokok-infektion.
Til sidst var det eneste, der afholdt os fra en udskrivelse, at amningen ikke kørte. Samtidigt med, at han blev ammet, fik han også min mælk i en sonde.
Der har været en del forskellige kostplaner, alt efter hvilken læge, der tilså ham. Heldigvis var det oftest en lidt mere "modig" læge, der besluttede at prøve nogle lidt "hårdere" planer, så Albert blev udfordret lidt og det fik ham til at vågne lidt op. Og det var egentlig dét, der var problemet med amningen.
Albert sover enormt meget og inden vi kom hjem, faldt han hurtigt i søvn, når han blev ammet.

Albert er meget nem. Han græder næsten ikke og faktisk har jeg endnu ikke hørt ham tage en ordentlig vræletur. 

Nicolai og jeg er ekstremt forelsket i vores lille vidunder!! Det hele føles meget abstrakt: tænk! Nu er vores lille Bønne kommet. Synes ikke, at det er synderligt længe siden, at han blot var den der lille 1 cm. lange bønne på skærmen hos gynækologen. Og nu er han her! Dejlig og fortryllende med sin duft, sine lyde, sine bløde hænder, sit ubevidste smil, sine blå øjne og sit gyldne, fine hår.

ej hvor er han bare SKØN Karina!!!!!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!

dejligt at i endelig er hjemme i fred og ro! det har været noget af en omgang hva? jeg er glad for at høre at i alle har det godt nu!

Anmeld

7. juni 2010

Bayze

Ranarupta skriver:

Hej herlige piger, 

NEEEJ hvor er han SØD!! Kæmpe kæmpe tillykke med ham. Og sikke da en hårpragt! Og frisure har han også, det ligner han har været en smut ved frisøren inden han kom ud

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Smelte, smelte, smelte

Hvor er han dog bare en lille køn dreng

Endnu engang stort tillykke med lille Albert. Hvor er jeg glad for at høre at alt går godt med ham og at han tager på som han skal.

Glæder mig til at se mange flere billeder af den lille fyr

Anmeld

7. juni 2010

Jules

Hvor er han bare smuk den lille gut :)

Og endnu engang tillykke med ham.... Dejligt at det går i den rigtige retning nu :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.