Hej herlige piger,
MANGE, MANGE TAK FOR JERES SØDE HILSENER!!
Albert og jeg kom hjem fra Neonatal på Herlev i onsdags. Dér var han indlagt i 3 uger. Selv blev jeg udskrevet efter ca. 2 uger og kom derefter på Neonatal og lå sammen med ham.
Albert har ligget i cpap, lyskasse og blevet behandlet for en streptokok-infektion.
Til sidst var det eneste, der afholdt os fra en udskrivelse, at amningen ikke kørte. Samtidigt med, at han blev ammet, fik han også min mælk i en sonde.
Der har været en del forskellige kostplaner, alt efter hvilken læge, der tilså ham. Heldigvis var det oftest en lidt mere "modig" læge, der besluttede at prøve nogle lidt "hårdere" planer, så Albert blev udfordret lidt og det fik ham til at vågne lidt op. Og det var egentlig dét, der var problemet med amningen.
Albert sover enormt meget og inden vi kom hjem, faldt han hurtigt i søvn, når han blev ammet.
Heldigvis viste kontrolvejningen i fredags, at han har taget fint på.
Albert er meget nem. Han græder næsten ikke og faktisk har jeg endnu ikke hørt ham tage en ordentlig vræletur.
Nicolai og jeg er ekstremt forelsket i vores lille vidunder!! Det hele føles meget abstrakt: tænk! Nu er vores lille Bønne kommet. Synes ikke, at det er synderligt længe siden, at han blot var den der lille 1 cm. lange bønne på skærmen hos gynækologen. Og nu er han her! Dejlig og fortryllende med sin duft, sine lyde, sine bløde hænder, sit ubevidste smil, sine blå øjne og sit gyldne, fine hår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld