Freja Fotomodel (Billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

Ih hun er dejlig....

Du syer jo lækkert tøj 

Frederic nyder ihvertfald hans 2 par og snart et mere på vej...

Jeg regner med at få klippet og syet dem til Fredric i morgen - ihhh, jeg glæder mig helt. Jeg tror de bliver SÅ fede... ihvertfald har jeg fået ideer til 2-3 forskellige bukser/shorts/knickers af at sy prøvemodellen til dem.

Jeg skal også have opdateret galleriet med de sidste billeder af din charmebøf Nu må vi se hvor meget jeg når i aften - kommer an på hvornår hende der min fotomodel gider at lægge sig til at sove. Hun er begyndt at feste 1 -1½ time når hun bliver puttet hver aften - tror hun er lidt generet af varmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Skouboe

Og tak for alle de søde ord om både datteren og tøjet

Anmeld

6. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Skouboe skriver:

Jeg regner med at få klippet og syet dem til Fredric i morgen - ihhh, jeg glæder mig helt. Jeg tror de bliver SÅ fede... ihvertfald har jeg fået ideer til 2-3 forskellige bukser/shorts/knickers af at sy prøvemodellen til dem.

Jeg skal også have opdateret galleriet med de sidste billeder af din charmebøf Nu må vi se hvor meget jeg når i aften - kommer an på hvornår hende der min fotomodel gider at lægge sig til at sove. Hun er begyndt at feste 1 -1½ time når hun bliver puttet hver aften - tror hun er lidt generet af varmen.

Du styrer altså for vildt...

Tror også de bare bliver herre fede, selv dp har lagt mærke til dem og syntes de er ret fede - hun er ellers oppe i årene..

Ved ikke om du har set det, men under gode råd har jeg lavet en tråd ang bukser der bliver til knickers... Ej blot et råd til dem der har slanke og tynde børn... De selv samme bukser/ knisckers er at finde i bryllup debat; frederic som brudesvend.

Ja har jo selv lidt svært ved at vælge... Hvis boed tættere på hinanden tror jeg godt at frederic ville lege model for drenge bukser afd...

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe skriver:

Denne er fra str 62 http://www.daub-deluxe.dk/Bestilling-Kjoler/OB3-2010-4/index.html

Her kan du se Karo's skønne Ida i både buksedragt og kjole. Kjolen er dog stadig lidt stor til hende på billedet.

https://www.baby.dk/debat/49984pi1/navlestrengen/ida-i-daub-deluxe.aspx

Ja, lige præcis!!   Hvad tager du for sådan en dragt??  Og kan du lave den med det der gerbra/marguerit-stof??

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

Tilmeldt skriver:

Ja, lige præcis!!   Hvad tager du for sådan en dragt??  Og kan du lave den med det der gerbra/marguerit-stof??

Det kan jeg sagtens - prisen afhænger af størrelsen, men en buksedragt str. 62 i margueritstoffet koster 260,00 kr. + porto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.