Freja Fotomodel (Billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Skouboe

Det er hårdt at være barn her i huset - man bliver tvunget til at prøve mors tøj i tide og utide... og det er bare ikke altid mors ideer virker..

Her er nogle nye ideer til shoppen, der rent faktisk virker (når jeg selv skal sige det) - kommer i shoppen indenfor et par dage.... men mest af alt - er hun ikke bare skøn hende min fotomodel???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

mamalicious

Waw det er SÅ flot!!!! ER helt slået bagover af,den søde kjole!!!!!!!

Anmeld

6. juni 2010

NinaNymannMadsen

sikke en fin top model du har fået fat i der, hun må da vide hvad hun skal ha for at stå model for dig. hiih.

hvor er hun da bare sød. og det er rigtig flot det tøj

Anmeld

6. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Ih hun er dejlig....

Du syer jo lækkert tøj 

Frederic nyder ihvertfald hans 2 par og snart et mere på vej...

Anmeld

6. juni 2010

A.

lækket tøj!!!!!!!! og super skøn pige

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe skriver:

Det er hårdt at være barn her i huset - man bliver tvunget til at prøve mors tøj i tide og utide... og det er bare ikke altid mors ideer virker..

Her er nogle nye ideer til shoppen, der rent faktisk virker (når jeg selv skal sige det) - kommer i shoppen indenfor et par dage.... men mest af alt - er hun ikke bare skøn hende min fotomodel???

Hvor er hun bare skøn!!

Jeg er fuldstændigt forelsket i de to første kjoler.. Nøj, noget fedt stof... Hvis du har dem til nsæte år,  bliver jeg nødt til at købe dem til  min datter dér... Hun er kun en månede nu, så det med kjole går ik helt endnu!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

Laver du ik bukse-dragter?

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

B&J

åhh hvor er hun bare fin så nuttet

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

Tilmeldt skriver:

Laver du ik bukse-dragter?

Stine og Lisa.

Jo, jeg laver nogle med smock foroven - jeg ved ikke lige hvad der er sket med linket på hjemmesiden. Jeg fixer det igen i aften.

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

Tilmeldt skriver:

Hvor er hun bare skøn!!

Jeg er fuldstændigt forelsket i de to første kjoler.. Nøj, noget fedt stof... Hvis du har dem til nsæte år,  bliver jeg nødt til at købe dem til  min datter dér... Hun er kun en månede nu, så det med kjole går ik helt endnu!!

Stine og Lisa.

Denne er fra str 62 http://www.daub-deluxe.dk/Bestilling-Kjoler/OB3-2010-4/index.html

Her kan du se Karo's skønne Ida i både buksedragt og kjole. Kjolen er dog stadig lidt stor til hende på billedet.

https://www.baby.dk/debat/49984pi1/navlestrengen/ida-i-daub-deluxe.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.