orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

twinboys

Pia. skriver:

Tak for oplysningen *S* God fornøjelse... Måske det hjælper hvis manden iføre sig brandmandstøjet *G*

PIA hov hov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

twinboys

s.tina skriver:

God fornøjelse

Tak tak

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

twinboys skriver:

PIA hov hov...

Griner - ku bare ikke lade hver - du startede selv...

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Pia. skriver:

Griner - ku bare ikke lade hver - du startede selv...

hi hi snakkede ikke om nogen brandmand... ho ho nej julemanden kommer ikke endnu...

Majbritt

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

twinboys skriver:

hi hi snakkede ikke om nogen brandmand... ho ho nej julemanden kommer ikke endnu...

Majbritt

FRÆKKERT.... Se så at komme i seng med dig...

Anmeld

8. juni 2010

Mig med maven

twinboys skriver:

Jo en gang troede jeg tissede i sengen... smiler

Men ak hjælp ville så gerne igen... men hvordan ???

Google åh google... Der KOM haha det her frem:

http://www.redtube.com/2325

Anmeld

8. juni 2010

Mumto3

Hmm....Øh.....jeg er målløs!!!! Altså både over at have set videoen.......målløs over redtube.....det har jeg aldrig hørt om......og endnu mere målløs at da videoen var færdig, så kom der et par billeder op at nogle nøgne unge piger, der havde taget billede af sig selv, og så stod der : Hot Girls near you! -og så var vores bynavn nævnt. Øh....hvorfra ved Redtube hvor jeg bor henne????? Øh.....kommer de piger virkelig fra min by???? Dem har jeg da ikke lyst til at møde nede i netto. Sådan en gammel kone som mig på over 40 og en hel flok unger, og så møde sådan en 16årige pige, og vide at hende har jeg set nøgnen på Redtube.

Puha....jeg er godt nok ved at være for gammel til denne her elektroniske verden og alle de muligheder den føre med sig!

Anmeld

8. juni 2010

Mussen2

Mumto3 skriver:

Hmm....Øh.....jeg er målløs!!!! Altså både over at have set videoen.......målløs over redtube.....det har jeg aldrig hørt om......og endnu mere målløs at da videoen var færdig, så kom der et par billeder op at nogle nøgne unge piger, der havde taget billede af sig selv, og så stod der : Hot Girls near you! -og så var vores bynavn nævnt. Øh....hvorfra ved Redtube hvor jeg bor henne????? Øh.....kommer de piger virkelig fra min by???? Dem har jeg da ikke lyst til at møde nede i netto. Sådan en gammel kone som mig på over 40 og en hel flok unger, og så møde sådan en 16årige pige, og vide at hende har jeg set nøgnen på Redtube.

Puha....jeg er godt nok ved at være for gammel til denne her elektroniske verden og alle de muligheder den føre med sig!

Er ved at falde ned at stolen af grin over dit indlæg Det er bare for sjovt. jeg kan lige se det overraskede og undrende ansigt.

Jeg TROR det har noget At gøre med at de kan aflurer hvor ens ip-adresse kommer fra og så på den måde tilpasse markedsføringen.

Men igen jeg TROR og aner ikke en pind om det..

Men tak for et godt grin her til morgen og skriv ligehvis du møder dem i Netto

Anmeld

11. juni 2010

twinboys

Smiler... smiler...

så kan vi være med...

Majbritt

Anmeld

12. juni 2010

MoarTNoah

Mig med maven skriver:

Google åh google... Der KOM haha det her frem:

http://www.redtube.com/2325

Lol - det første jeg så var bare at han havde været igang i forvejen, for hans bluse var våd.. haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.