orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.118 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Anonym trådstarter

Wauw.. jeg har for første gang oplevet at få en sprøjteorgasme.. shiiit jeg synes det var underligt og sjovt på samme tid.. er der andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

XXSS

Nej det tror jeg ikke  Lyder spændende!

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Jo en gang troede jeg tissede i sengen... smiler

Men ak hjælp ville så gerne igen... men hvordan ???

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

Wauw.. jeg har for første gang oplevet at få en sprøjteorgasme.. shiiit jeg synes det var underligt og sjovt på samme tid.. er der andre der har prøvet det?

hihih ja det er vildt godt men første gang var sådan lidt hvaa sker der lige der nede hhihihi og vildt spænde af en kvinde krop også kan gøre det

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Det er et spørgsmål om at din mand skal stimulerer dig g-punkt og vi snakker ikke bare lidt, men meget. Så meget at man føler, at man snart skal tisse. Hvis du så samtidig stimulerer klitoris er du godt på vej.. Når du så begynder at høre en swup lyd er du der næsten... wauwww....

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihih ja det er vildt godt men første gang var sådan lidt hvaa sker der lige der nede hhihihi og vildt spænde af en kvinde krop også kan gøre det

Ja det er lidt vildt.. men fedt.. Min kæreste er blevet vildt opstemt af det og vil gerne give mig flere i træk. Han synes det er vildt frækt...

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

Ja det er lidt vildt.. men fedt.. Min kæreste er blevet vildt opstemt af det og vil gerne give mig flere i træk. Han synes det er vildt frækt...

jaa det er også godt men uhhh det giver et sus i hele kroppen

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Hopper ind i kassen nu og håber på en sprøjte orgasme

Anmeld

7. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
twinboys skriver:

God fornøjelse

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

twinboys skriver:

Tak for oplysningen *S* God fornøjelse... Måske det hjælper hvis manden iføre sig brandmandstøjet *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.