Hvad kan jeg tillade mig?? Og hvad kan jeg i realiteten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

mor_sabina

mor_sabina skriver:

Når man opretter et nyt abbonement, selvom det ved samme selskab, så forlænger man også bindingsperioden.
Jeg synes det lyder som en rigtig træls situation du er havnet i hvis du mener hun har lovet dig abbonnementet uden binding, men der er altid en bagside når du får købt noget af telefonsælgere, om det er film, blade what ever.

Sorry spurgte lige min mand der er sælger, han siger du ikke er bundet så længe du ikke har skrevet under.
En ændring i abbonnementet forlænger ikke bindingsperioden. Så du burde bare kunne ringe og så skulle det være på plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Stine85

mor_sabina skriver:

Sorry spurgte lige min mand der er sælger, han siger du ikke er bundet så længe du ikke har skrevet under.
En ændring i abbonnementet forlænger ikke bindingsperioden. Så du burde bare kunne ringe og så skulle det være på plads.

Helt enig..

Hvis man bare ændre sig abb. kommer der ikke binding på igen..  Det er kun hvis man vælger at købe ny telefon samtidig med. Men syntes da du skal ringe ind til den - for en sikkerheds skyld

Anmeld

6. juni 2010

Margurit

Jeg synes bestemt også du skal ringe derind. Og så bare stå fast! Inden du ringer, kan du evt. se hvad det indeholder det abb. hun har tilbudt.. altså inde på deres hjemmeside, og se hvad reglerne er, når du får nyt abb det samme sted. Jeg fik det nemlig engang ved telia (nyt abb.), og det var bindende i endnu 6 måneder. Det var jeg dog indforstået med, men han forklarede at det var fordi, at man jo ellers bare kunne skifte abb. hele tiden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.