Maven uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Liljesilas

Tina2 skriver:

Suuuuper flot mave du har!!! :-)

Jeg synes nu det ser ud som om din mave er sunket lidt, men det er svært.... Min sidder ikke så lavt tilsidst i 1. graviditet som i 2. graviditet.... Men det passer tit det med at man får lidt mere luft når den synker....

Har du ikke været ved JM fornylig? Hvis han sidder fast med hovedet i bækkenet bør den være sunket :-)

1000 tak for det

Jeg spurgte ihvertfald min jordmoder sidst, og der sagde hun "ja" til at han sad fast med hovedet, efter jeg spurgte.. Så det går jeg da ud fra Om jeg kan trække vejret bedre - hmmm det tror jeg, men jeg er også typen der ikke bemærker sådan nogle ting. Især fordi jeg har meget at se til lige for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Liljesilas

Tak alle sammen Det er dejligt med så søde nogle beskeder.. I er skønne er i.

Anmeld

7. juni 2010

Tina2

mayapigen skriver:

1000 tak for det

Jeg spurgte ihvertfald min jordmoder sidst, og der sagde hun "ja" til at han sad fast med hovedet, efter jeg spurgte.. Så det går jeg da ud fra Om jeg kan trække vejret bedre - hmmm det tror jeg, men jeg er også typen der ikke bemærker sådan nogle ting. Især fordi jeg har meget at se til lige for tiden...

Så tror jeg bestemt den er sunket, for det gør den jo som regel når de sætter sig fast med hovedet i bækkenet :-)

Anmeld

7. juni 2010

Liljesilas

Tina2 skriver:

Så tror jeg bestemt den er sunket, for det gør den jo som regel når de sætter sig fast med hovedet i bækkenet :-)

Ok, ellers må jeg spørge min jordmoder om en uge, når jeg skal se hende igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.