Maven uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

lulleh

Fin mave

tja...  det ved jeg godt nok ikke om den er .  men håber snart du får din lille dreng ud ..

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Liljesilas

lulleh skriver:

Fin mave

tja...  det ved jeg godt nok ikke om den er .  men håber snart du får din lille dreng ud ..

Marie

Tak. Ja jeg prøver, men det er som om han har det for godt inde i maven

Anmeld

6. juni 2010

Maria.

Super flot mave! Og skønt for dig at han nu er lige på trapperne.. Glæder mig til at se billeder og læse FB!

Maria

Anmeld

6. juni 2010

Liljesilas

Maria. skriver:

Super flot mave! Og skønt for dig at han nu er lige på trapperne.. Glæder mig til at se billeder og læse FB!

Maria

Tak, ja jeg glæder mig også bare til at skrive den

Anmeld

6. juni 2010

XXSS

mayapigen skriver:

Hejsa

Jeg efterligner altså lige en tråd lidt Sorry, men jeg har samme spørgsmål. Er min mave faldet ned nu? Jeg kan nemlig heller ikke selv se forskel - håber måske i kan?

Håber snart jeg føder, jeg kan ikke mere nu, og vil så gerne se min dreng

Hilsen Maya (uge 39)

Du burde i hvert fald kunne mærke det på den der trykken mod ribbene og det at få luft, er det bedret nu - så er den da faldet lidt ned, men umiddelbart ser det ikke ud som om den er faldet helt..

Min sidder meget mere lavt denne gang end sidst og da først den sank var jeg ikke i tvivl  Det bliver dejligt for dig at det snart er overstået

Anmeld

6. juni 2010

XXSS

mayapigen skriver:

Hejsa

Jeg efterligner altså lige en tråd lidt Sorry, men jeg har samme spørgsmål. Er min mave faldet ned nu? Jeg kan nemlig heller ikke selv se forskel - håber måske i kan?

Håber snart jeg føder, jeg kan ikke mere nu, og vil så gerne se min dreng

Hilsen Maya (uge 39)

Du burde i hvert fald kunne mærke det på den der trykken mod ribbene og det at få luft, er det bedret nu - så er den da faldet lidt ned, men umiddelbart ser det ikke ud som om den er faldet helt..

Min sidder meget mere lavt denne gang end sidst og da først den sank var jeg ikke i tvivl  Det bliver dejligt for dig at det snart er overstået

Anmeld

6. juni 2010

lulleh

mayapigen skriver:

Tak. Ja jeg prøver, men det er som om han har det for godt inde i maven

Men Tror han kommer snart ..

Anmeld

6. juni 2010

Tina2

Suuuuper flot mave du har!!! :-)

Jeg synes nu det ser ud som om din mave er sunket lidt, men det er svært.... Min sidder ikke så lavt tilsidst i 1. graviditet som i 2. graviditet.... Men det passer tit det med at man får lidt mere luft når den synker....

Har du ikke været ved JM fornylig? Hvis han sidder fast med hovedet i bækkenet bør den være sunket :-)

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Det er dæleme en flot mave du har

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

WAUUUWW - VILDT FLOT MAVE!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.