Its a.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Karo

sarahb skriver:

Tak for alle jeres søde svar..
Ej hvor sjovt du viste det Karina hihi..

Drenge navn.. Jaaaaa.. Vi er kommet frem til Gabriel
nu har vi været på gay Beach hele dagen.. Skøøønt vejr dog for mange g strenge på mænd end jeg er vant til.. Hihi..

Issac og Gabriel

Det lyder godt.

Jeg er slet ikke misundelig på jeres dejlige dag er dog glad for at slippe for at se på mænd i g streng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

lion

Tillykke med endnu en dreng.

Hvor er det et flot navn I har fundet.

Hvor kedeligt at Omer ikk kan komme med

Anmeld

6. juni 2010

Barbamama

UUUUHHHH TILLYKKE!!!!! SKØNT!!!!

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

sarahb skriver:

Hej tøser..
Er lige hurtigt kommet på nettet.
Er blevet scannet og vi skal have os en lille Dreng igen.. Der bliver nok at se til hva.

Mht omer så kommer han ikk USA har stadig ikk fået fingeren ud og fristen for os mht er udløbet så han kan ikk flyve herover mandag som planlagt?
men vi har det ok og har i stedet brugt sååååå mange penge på shopping af feeede mærker...

Stort knus

Ååååh TILLYKKE søde. Så ska I ha endnu en dejlig dreng. Så kan I godt begynde at ligge hovederne i blød så I kan finde det perfekte navn til ham også

Håber du og Isaac nyder ferien selvom farmand ikke er med. Jeg kan slet ikke sætte ord på min vræde overfor systemet - Det er jo sindsygt langt ude!!!!!!

Men I ska bare hygge Jer og virkelig slappe af sammen. Omer venter på Jer derhjemme.

De bedste tanker og knus til Jer 3 fra mig.

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

Tillykke med en lillemand mere, det er da fantastisk, tænk hvor sjovt de to får det med hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.